2014. március 17., hétfő

Szex - Szerelem 03.17

Riporter: A Szex, szerelem blogunk fókuszában továbbra is a női nemi szerv van?

szex - szerelem - Valika

Összefoglalva a múltheti történetet:
Valika (31) tökéletes melankolikus, kissé erőteljes kolerikus tulajdonságokkal
Sándor (32) békés flegmatikus, pici szangvinizmussal

Valika középvezetőként dolgozik, Sanyi áruterítő.

szex - szerelem - másfél éve

Már másfél éve, hogy nem szeretkeztek, pedig Valika gyereket is szeretne. Az asszonyka az utóbbi években, sokat hízott, de jól néz ki. Azonban tükörben látva elégedetlen magával.

szex - szerelem - undorító

Nemi szerve nagyon nem tetszik neki. Szégyellte magát az átlagosnál nagyobb kisajkai miatt. Csak sötétben volt hajlandó szeretkezni és nem engedte meg Sanyinak sem, hogy ott megcsókolja.
Pedig nagyon szerette a férfit. Gyereket is akar tőle, ami arra ösztönözte, hogy túllépjen a szégyenlősségén. A terápia részeként sok nagyon intim kérdést e-mailen illetve Skypeon beszélünk meg.

szex - szerelem - tüzetesen

Küldtem neki interneten néhány "kulturáltabb" weboldalt. Ott végre láthatta más nők nemi szervét is a sajátján kívül.
# 1. feladat a terápiában, hogy a nő (férfi) úgy szeresse magát, ahogyan most van. Az önbizalom, önbecsülés megteremtése, a megerősítés, a bátorítás a cél, hogy megtegye a következő lépést!

szex - szerelem - elképesztő

Az első lépés felismerni a problémát és megoldást keresni.
Valika felismerte a problémáját. Megoldásért szakemberhez fordult és a terapeutával megbeszélt feladatokat is végigcsinálta.
A megannyi féle, fajta, formájú vagina láttán rájött, hogy az ő szeméremteste - annak minden részével - nem is olyan csúnya, mint ahogyan ő azt korábban gondolta magáról!
- Ráadásul milyen szemérmetlenül képesek, teljesen kitárulkozva mutogatni magukat! - csodálkozott rajta - Ön azt mondta nekem, hogy az első feladat elvégzésén sok minden múlhat - idézte szavaimat.
- Igen! - mondtam - ...és?

szex - szerelem - színésznők

- Megmondom őszintén az elején nagyon gusztustalannak találtam ezt az egészet. Aztán láttam egy szinte teljesen olyan alakú lányt, amilyen én vagyok. Meg még sokkal elhízottabbakat is. Lehet, hogy ezek színésznők, de akkor is annyira látszott rajtuk, hogy mennyire büszkén pózolgatnak, hogy elsírtam magam.

szex - szerelem - széttárt lábakkal

Akkor nyugodtam meg kicsit, amikor láttam egy pont olyan színű és rojtos micsodát, mint az enyém. Sőt úgy tűnt, hogy az övé még jobban kitüremkedhet, mert még nálam is nagyobb volt neki. Egy másik képen - széttárt lábakkal - szinte teljesen kifeszítette.

szex - szerelem - fotózzák

Kihúzta két-két ujjával megfogva, hogy jól be lehessen látni. Közben mosolygott és látszott rajta, hogy imádja, hogy fotózzák. Teljesen meg voltam döbbenve a látottakon és önkéntelenül feltettem magamban a kérdést:

szex - szerelem - szeressen

- Ez tetszik a férfiaknak? Ez kell nekik? Ha tényleg ez kell, ezen ne múljon! Megadok én mindent az én Sanyikámnak, csak szeressen engem és szerelmeskedjen végre velem! Azon a hétvégén mindenkivel megbeszéltem, hogy nem megyünk haza.

szex - szerelem - higiénia

# 2. Második lépés a higiénia átbeszélése*. Ha egy nő nem ismeri magát, nem ismeri a nemi szervét, akkor az sajnos a szagán is megérződik. Gyakran a túl sok parfümöt használó nők azok, akik nem tudják megtisztítani, tisztántartani magukat. Ezért szükséges a nagyobb mennyiségű illatszer számukra. *A női ivarszervek tisztításáról, és külön a hüvelyöblítésről hamarosan részletesebben beszélünk.

szex - szerelem - forróvízzel

Valika a következőképpen folytatta:
- Szombaton reggel jó korán felkeltem. Sanyikám még békésen aludt. Szinte soha nem használjuk a kádat, de akkor, ahogy ön javasolta forróvízzel feltöltöttem beleültem és addig mosogattam magam, amíg úgy nem éreztem, hogy már tiszta vagyok.

szex - szerelem - hüvelyöblítés

Előző napokban beszereztem mindent, amiről beszéltünk. Megcsináltam a hüvelyöblítést is, majd hozzákezdtem magamhoz a női borotvával. Sosem csináltam még ilyet, de élveztem, ahogyan mindenhonnan szépen akkurátusan leborotváltam a szőrzetemet.

szex - szerelem - leborotváltam

A hónom alját nem mondta, de ha már ott voltam, azt is leborotváltam. A legjobb az volt az egészben, hogy üdítően tisztának éreztem magam. Nagyon jól esett. A tisztaság érzése akkora önbizalmat adott, hogy amikor így is megnéztem magam a tükörben nagyon tetszett.

szex - szerelem - felizgatott

Aztán ahogyan a lányok az oldalakon, elkezdtem játszani magammal. Széttettem a lábaimat és széthúztam a nem annyira "kis"-ajkaimat. Teljesen felizgatott a látvány. Picit megsimogattam magam és éreztem, hogy a hüvelyem teljesen nedves. Innen már tudtam, hogy végig fogom csinálni.

szex - szerelem - banán

Gyorsan elkészítettem Sanyikámnak a kávéját és az "előírt" banánt felszeletelve, pici fahéjjal megszórva tálaltam. Pongyolában ültem le emberem mellé az ágyra, akinek a hálószobánkat belengő kávé illatától kipattant a szeme.

szex - szerelem - hízelegtem

Nem kényeztettem még ilyesmivel sosem, úgy hogy nagyot nézett rám.
- A kávéja és egy kis finomság az én uramnak - hízelegtem neki, de akkor már nagyon be voltam indulva.

szex - szerelem - izmos

Sanyi jó képű, a háztájiban rendszeresen végzett munkától izmos, széles vállú férfi, ahogyan az asszony mesélt róla. Aztán, hogy ezután mi történt én folytatom tovább. Ugyanis Valika csak félszavakban mesélte el, de amikor elolvasta nagyokat bólogatott és boldogan hozzájárult, hogy megjelenhessen a Szex, szerelem blogunkban.

szex - szerelem - reggel

A terápián megbeszéltem vele, hogy a férfiaknak reggel vizelniük kell. Nem igazán egészséges a szex a vizelési kényszertől meredő hímvesszővel a prosztata megóvása érdekében. (Erről a férfi részben részletesen beszélünk.)

szex - szerelem - női taktika

De azt is megbeszéltem Valikával, hogy olyan hőmérséklettel tálalja a kávét, hogy Sanyi azt azonnal meg tudja inni, még a wc-zés előtt. Azzal a rafinált női taktikával, hogy:
- Most pont olyan meleg, ahogyan szereted, kortyolgasd csak ezzel a kis banánnal együtt. Ilyet még úgy sem csináltunk, - és együtt elkezdik enni a pár falat banánt.

szex - szerelem - stratégia

A taktika lényege, hogy amikor a férfi visszatér a fürdőszobából már csak a stratégiára tudjon figyelni...
# 3. A fő stratégiai pont, hogy mikorra időzítse a nő a meglepetéseket!

Riporter: A következő Szex, szerelem blogunkat Valika és Sándor párkapcsolatával folytatjuk a női nemi szervek témakörben...