2014. április 29., kedd

Szex - Szerelem 04.29

Riporter: Előző Szex, szerelem blogunkban a házasságát megmentő asszony e-mailjét kezdtük el. Folytatjuk?

szex - szerelem - férfi

Természetesen!
Az egész hétvégén, aztán tegnap is ma is kaptunk még e-maileket a "házon kívüli" impotenciával kapcsolatosan. Előző Szex, szerelem blogunkban azokból kezdtünk közzétenni néhányat. 

szex - szerelem - két lehetőség

Akik már olvasták, még mindig kérdezik, hogy hogyan jelenhet meg az ő történetük is a Szex, szerelem blog oldalain.
Két lehetőség van:
1. Megírják és mail-ben elküldik a címünkre. Akkor azt átnézzük, lektoráljuk. A nagyon személyes vonatkozású dolgokat kivesszük, átírjuk. Nevek, helyszínek, időpontok, stb.

szex - szerelem - telefon

2. E-mailben adnak egy vonalas telefonszámot, amit mi nagyon kedvezményesen tudunk felhívni. Másik online. Skypeon vagy Google Talk, stb. internetes beszélgető program segítségével. 

szex - szerelem - rögzítjük

A beszélgetéseket "magnóra" rögzítjük és mi magunk gépeljük le. Majd öntjük olyan formába, hogy a Szex, szerelem blogunk követői olvashassák, hallgathassák, videón megnézhessék.

szex - szerelem - elküldjük

Természetesen e-mailben elküldjük jóváhagyásra az interjú alanyainknak a legépelt és lektorált anyagot.

A # 2. e-mailt küldő a Szex, szerelem blogba azt írta meg, hogy hogyan vette észre, hogy több, mint 30 évi házasság után, milyen módon csalta meg őt a férje. 

szex - szerelem - impotencia

Valamint arról számolt be, hogy "Házon kívüli" részleges impotenciát produkált embere, az őt elcsábító teniszpartnere magas szintű orális technikája ellenére.
Arra hívta fel a figyelmét a Szex, szerelem blog követőinek, hogy tapasztalatai alapján, a legnagyobb probléma általában az, hogy:

szex - szerelem - romba dőlhet

- A nők, asszonyok nem ismerik fel az apró, ám csalhatatlan "jelekből", hogy veszélybe került az egész házasságuk, párkapcsolatuk. Azzal együtt lehet, hogy az egész életük romba dőlhet.

szex - szerelem - házassága

Másik tanulsága az írásának az, ahogyan hozzáállt a házassága megmentéséhez. Felismerte, hogy mivel ura jóképű, magas, sármos férfi, 50-x kora ellenére is tetszik a nőknek.

szex - szerelem - szépítő szerek

Nők, asszonyok koruk előrehaladtával, egyre több időt töltenek különböző szépítő szerek vásárlásával. Edzőtermekben, kozmetikai és fodrász szalonokban. Levél írónk is komoly időt és pénzt szánt mindarra, hogy vonzalmát fent tarthassa.

szex - szerelem - poligámia

Azonban függetlenül attól, hogy otthon évtizedek óta minden rendben van köztük. Függetlenül attól, hogy a kapcsolatuk szexuálisan és érzelmileg is kiegyensúlyozottan működött, a férfi poligámia még is utat tört magának.

szex - szerelem - féltékenység

! Fontos, hogy: 
Az asszony nem féltékenységgel oldotta meg a problémáját. Tudatosan kezelte a dolgot. És nem támadt rá emberére az első indulatosságával. Női stratégiát és taktikát ötölt ki. Tervezett és döntéseket hozott.

szex - szerelem - csábítással

Megakarta tudni - és nem az urától, hogy mi történhetett. Még nagyobb és még odaadóbb szeretettel és szerelemmel vetette bele magát - szexuális csábítással - a kapcsolatukba. Arra figyelt, hogy aktus közben, hogyan változik embere viselkedése. 

szex - szerelem - másik nő

Mik azok az eddig nem tapasztalt mozdulatok, amiket a másik nő hozhatott ki belőle. Amihez motivációt a másik nő adhatott neki. Azzal a taktikával oldotta meg, hogy ő maga is újított az eddigi megszokott gyakorlaton, hogy férje "bekapja a horgot". 

szex - szerelem - tanult

Kezdeményezzen és azt csinálja vele, amit újdonsült szexuális élményéből, új szexpartnerétől tanult.

Így írt minderről:
- Mi lenne az kedvesem, amire a legjobban vágynál, ha most reggel bármit megtennék neked? - kérdeztem tőle.

szex - szerelem - megkívántam

Majd pajzánkodtam tovább vele. Combommal és kezemmel is izgattam gyönyörű hímtagját. Újításaim nyomán hatalmasra nyíltak mély barna szemei. Nagyon megkívántam őt. Már már odaadtam volna magam ahogy mindig szoktuk csinálni. Hogy először jól megrakjon hátulról.

szex - szerelem - legizgalmasabb

De erős voltam és tartottam magam az eredeti stratégiámhoz. A mozdulataiból ki kell tudjam deríteni, hogy mit művelt az emberemmel a kisrüfke. A legizgalmasabb pillanatban kaptam el aztán a tökét. A szó szoros értelménél fogva. 

szex - szerelem - mire vágysz

A töke fogja elárulni a másik nő titkát. Amivel elcsábította az uramat.
- Valami nagyon különlegeset szeretnék neked most csinálni. Mire vágysz a legjobban? - ismételtem meg a kérdést egy picit másképpen.

szex - szerelem - kedvére

Az én emberem nem egy besz*ri alak. Vállalkozást vezet, már a rendszerváltás óta. Úgy hogy gyorsan közölte velem, hogy mi lenne a kedvére való:
- Hát vedd be a szádba, és játssz vele a nyelveddel egy kicsit.

szex - szerelem - időnként

Bakker - gondoltam - hogy ezt én mennyire utáltam mindig is. Megcsináltam én neki időnként, de az állaga nekem olyan, mintha pucicsiga lenne a számban, ezért egy papír zsebkendőbe gyorsan kiköptem mindig. 

szex - szerelem - popószex

Legutóbb öklendeztem is tőle már, mert akkora erővel lőtt bele a torkomba, hogy leszaladt. Ezért ezt azóta nem. Azaz már nagyon régen csináltam neki. Esküszöm, ha a popószexet akarja is jobban benne lettem volna. Sőt! 

szex - szerelem - titokban

Ahogy a bugyikát nézegettem valamelyik nap, azt gondoltam, hogy: 
- Vajon a popószexet tudja az emberemnek adni a kis rüfke. - Titokban vágyom is már rá egy ideje, hogy kezdeményezzen egy ilyen aktust. De még sosem akarta a fenekembe dugni. 

szex - szerelem - odaadnám

Pedig tényleg jó nagy sejhajom van. Amit eddig mindig nőiesen vonzónak mondott az uram. És szívesen odaadnám magam neki.
Teljesen paff voltam. Előbb még nagyon be voltam indulva a gondolattól, hogy most jól belém hatol hátulról.

szex - szerelem - orálisan

Ehelyett most olyat kell tennem, amivel a kis rüfke kényezteti. 
- De akkor mi a fenét keresett a ruhái között az illatos bugyija? - gondoltam. - Ahhoz, hogy orálisan kényeztessen egy nő egy férfit, nem kell levenni az alsóját. 

szex - szerelem - tanga

Hogy került le mégis róla a tenyérnyi kis tanga? És hogy került az uram táskájába? - Ha ezért nyelnem kell, nyelek. De most már nagyon kíváncsi vagyok. 

szex - szerelem - gusztusom

Egyébként nincs nekem gondom azzal, hogy a számba vegyem imádott emberem hímtagját. De hogy a pucicsiga megint leszambázzon a torkomon... Nem sok gusztusom volt hozzá.

szex - szerelem - agyban

- Menj pisilni Édesem! És jól mosd meg utána! - mondtam aztán sokat sejtetően.
Míg kiment, gondoltam egyet és felültem az ágyra. Így még úgy sem csináltam. Aztán elkezdtem magam tuningolni agyban. Hogy:

szex - szerelem - beleremegek

- Tulajdon képen még mindig szerelemmel szeretem a férjemet. Máig beleremegek, amikor egy pár napig nem látom, és utána meghallom a lépteit a folyosón. Azt is tudom, hogy ő is odavan még mindig értem. 30 év után is még ajándékokat vesz. Udvarolgat. Utazgatunk.

szex - szerelem - macácska

Észreveszi és megdicséri, ha valami változik rajtam.
- Apropó! Ezt az új öblítőt eddig miért nem vette még észre rajtam? Már napok óta minden cuccom ilyen illatú. És egyébként - jó! Van ízlése a kis macácskának. 

szex - szerelem - pálinka

Persze, hogy van, hiszen az én uram farkát... Na jó, jó jó! Állj! Most másra kell koncentrálnom. A végén még elveszítem az emberem.
- Pálinka! - Ugrott be hirtelen egy megoldás.

szex - szerelem - édes nedve

Odaléptem gyorsan a bárszekrényhez és torkomba löttyintettem egy kis kóser szilva pálinkát. A hideg rázott ki tőle. Annyira utálom. De had kaparja csak a torkom! Csússzon át rajta utána az édes nedve uramnak. 

szex - szerelem - finomság

Másik, hogy ezentúl másként kell gondolnom az állagára, mint eddig. Vissza kell kapjam a gyermekeim apját. Picit a pálesz is fejembe szállt közben. Na tehát! Joghurt, kefir, tejszínhabos kávé, ezeket mind imádom. Na ilyen finomság az én emberem ondója.

szex - szerelem - szeret

- Csak jönne már! Hol van már? Mit csinál eddig a fürdőszobában?
- Né! Megborotválkozott! De édes nagy mackó, és szeret. Látom, hogy szeret. Figyelmes. Még meg is borotválkozott a kedvemért.

szex - szerelem - parancsolt

- Gyere édes uram! Had sz*pjalak le! - magam sem tudom hogy jöttek ki ilyen szavak belőlem. Eddig még sosem mondtam ilyet.
- Előbb fordulj meg és térdepelj fel az ágyra! - parancsolt rám.

szex - szerelem - kisajkaim

Örömmel engedelmeskedtem. Tudja, hogy hátulról nagyon imádom. Leguggolt a combjaim közé és jó mélyen belenyalt az egyébként is már nedves kisajkaim közé. Nyelve hegyével a csiklómat is elérte.
Felsikkantottam a gyönyörtől.

szex - szerelem - orgazmus

Aztán felállt. Feltérdelt mögém az ágyra. Makkja átcsusszant a fullosan nedves kisajkaimon, bele tövig a hüvelyembe. Pár kőkemény lökés és - ahogy szoktam, azonnal - a mennyben voltam. Hüvelyem ritmikusan rángatózva jelezte a csodálatos orgazmust. 

szex - szerelem - nyomta

Aztán kihúzta gyönyörű dárdáját, leültetett az ágyszélére és a torkomig nyomta be. Egész a garatomig lenyomta a kéjrúdja végét.
- Nyeljed! - zihálta - és fejemet hátulról megtartotta hatalmas tenyerével, hogy ne tudjak ellenállni neki.

szex - szerelem - eperpuding

Sosem csinált még ilyet velem az uram. 
- Szóval ezt tudja a kis bugyis lotyó! - gondoltam, ugyanis korábban minden új dolgot előtte megbeszéltünk. - És nyeltem a csokoládé, vanília, eperpuding vagy hasonló finomságok állagát überelő, édesen kesernyés, csodálatos spermáját.

szex - szerelem - bocsáss meg

Hörgött, zihált úgy élvezett el. Majd lehajolt és összevissza csókolta a számat. 
Aztán letérdelt elém, fejét az ölembe hajtotta és elkezdett sírni.
- Bocsáss meg kérlek! Bocsáss meg!

szex - szerelem - szeretlek

- Nincs mit megbocsátanom! - vágtam gyorsan a szavába.
Nem akartam élni vele, hogy ebben az érzékeny állapotában kifecsegje a kis titkait.
- Szeretlek! - mondtam. - Mindig is szeretni foglak, bármi történjék is! Mindent megteszek neked, amit csak szeretnél, csak maradj az emberem mindhalálig.

szex - szerelem - eskü

- Az embered vagyok életem, még a halálon is túl. Nem is lennék képes másé lenni rajtad kívül.
Ez egy újabb eskü volt. Sokkal mélyebb és sokkal szenvedélysebben megindító, mint amilyen maga az esküvőnk. Most is elpityeredtem. 

szex - szerelem - focicsapat

Néha annyira gonosz tud lenni az élet az asszonyokhoz. De ugyan akkor, amit elvesz, vissza is adja, ha az ember tudatosan okos tud maradni.
Ezután az uram egy jó ideig nem járt teniszezni. Focicsapatot talált magának, azóta is inkább odajár sportolni.

szex - szerelem - aktus

Mélységes meggyőződésem, hogy "házon kívül", sportolás után, tényleg csak az az aktus történhetett, amit velem is eljátszott. Azzal a különbséggel, hogy engem előtte, - ahogyan a legjobban szeretem, és ahogyan mindig is szoktuk hátulról -, magáévá tett. 

szex - szerelem - megkap

Nem engedtem, hogy színt valljon még is kibukott belőle. Azt, mondta:
"Nem is lennék képes másé lenni rajtad kívül." - Azt gondolom, hogy azt, amit otthon megkap egy férfi, azt nem keresi máshol. Nem is képes rá szerintem. 

szex - szerelem - bosszút állni

Számomra ezt jelenti a "házon kívüli" impotencia.
Hogy még is hogyan került a bugyi a táskájába? Lehet így akart bosszút állni a kis maca rajta. Nyilván csak annyira kapta meg a férjemet, amíg egy számára ismeretlen orális technikával kényeztethette. 

szex - szerelem - elcsábul

Az én emberem nagyon jó képű, sármos, sportember. Persze, hogy megtetszik a nőknek. Aztán, ha egy férfi vágyik valamire, amit otthon nem kap meg, előbb utóbb elcsábul. Nagyon tanulságos ez nekem. 

szex - szerelem - tekintélyes

Szerintem ez a férfi klimax. Kitartóan végig csinálom az urammal ezt az időszakát is a kapcsolatunknak. Annyi mindenen mentünk már keresztül. Volt időm kiismerni az uramat.
Korrekt és lojális, tekintélyes férfi.

szex - szerelem - tartja magát

Vállalati bulikon is látom mennyire tisztelik a kollégái. Egyszer az egyik azt mondta nekem:
- Asszonyom! Az Ön férjénél korrektebb vezetővel még nem találkoztam. Mindig tartja magát ahhoz, amit mond...

szex - szerelem - házasságba

Így hát biztos vagyok benne, hogy a kis maca nekem akart üzenni. Kizárólag ő tehette bele a férjem táskába a tenyérnyi fehérneműt. Nem kevés rossz szándékkal. Belerondítani egy több, mint harminc éves házasságba. Az én emberem soha sem lenne képes így megalázni senkit, nem hogy engem. 

szex - szerelem - válaszolok

Innen válaszolok a kis hölgynek, hogy:

Riporter: Következő Szex, szerelem blogunkat innen folytatjuk...