2014. április 10., csütörtök

Szex - Szerelem 04.10

Riporter: Szex, szerelem blogunkban a kikötözős szexben kinek kell "kötözködnie"?

szex - szerelem - erőszak

Jó néhány férfi számolt be arról, hogy szereti, ha erőszakosabban nyomulhat bele kedvesébe. Ezen felül számos nő árulta el magáról, hogy jól esik neki, ha a pasi időnként erősebben közelít hozzá. Ha olykor az ágyban felé kerekedik.

szex - szerelem - okoskodás

Bizonyos mértékig ez magától értetődő és természetéből fakadóan nagyon életszerű is. Az általános elvárás is az, hogy a nemi kapcsolatban a férfi a donor (az adó), és a nő az akceptor (fogadó). Ez nem vita vagy további okoskodás tárgya.

szex - szerelem - közösülés

Tudni illik, ha a nő nem hódol be, nem fekszik oda széttárt combokkal, illetve odatartott fenékkel a férfinak, akkor nem tud megvalósulni a szex. Azonban a szexhez a férfi készségesen álló hímtagja is szükséges. Mindebből akkor keletkezik erőszak, ha a nő (vagy férfi), akarata ellenére történik a közösülés.

szex - szerelem - döbbenetes

Döbbenetes jó néhány embernek az (van akinek nem), ahogyan párok rendszeresen szeretkeznek úgy, ahogyan Achmed megerőszakolta Viktóriát. Komoly gyakorlattá válhat az un. tisztátalan közösülés. Azonban megfelelő higiéniával ténylegesen elkerülhetők a nem kívánt mellékhatásai. Nem egyszerű, de kivitelezhető.

szex - szerelem - erőszak

Volt olyan házaspár, akik azért jöttek hozzám, mert a szexuális kapcsolatuk egyre erőszakosabbá, egyre perverzebbé vált. Azonban ahogyan azt Achmed és Viktória esetében láttuk - és a szakemberek hozzáállása is mutatja - a nőtől gyakorta függ egy szexuális aktus tényleges megítélése...

szex - szerelem - meghitt

Azonban ahogyan azt egy korábbi Szex, szerelem blogunkban nagyon sok példával is szemléltettük: két ember közötti meghitt kapcsolat nem nevezhető perverzitásnak, bármiben is leljék kedvüket egymásban, egymás kielégülésére.

szex - szerelem - Sára és Barnabás

Sára (33) szangvinikus, flegmatikus
Barnabás (39) kolerikus, melankolikus

Sára és Barnabás már 4 éve voltak együtt. 

szex - szerelem - kikötözős szex

Elhatározták, hogy kipróbálják a kikötözős szexet. Rendszeresen szerelmeskedtek hétköznapokon is, de erre egy szombati napot jelöltek ki. Mindketten izgatottan várták. A kellékeket már jó előre bevásárolták. Korbács, análtágító, szájpecek, kötél, olajok, beöntőszett stb.

szex - szerelem - kikötözős szex

Sára az első alkalomra így emlékszik vissza:
Esős szombati nap volt. Olyan igazi otthoni, összebújósan zord idő odakint. Legszívesebben ciróka-marókás, bújcsis szerelmeskedéshez lett volna kedvem. De már minden elő volt készítve a kikötözős szex játékhoz. 

szex - szerelem - reggeli kávé

Így ahogy rágondoltam az is nagyon felizgatott. Barna még aludt, így gyorsan kisurrantam a fürdőszobába, hogy előkészítsem magam.
Utána megfőztem emberem szokásos reggeli kávéját, de még mindig mélyen és hangosan horkolt. 

szex - szerelem - szerelmes vagyok

Nagyon szeretem, ahogyan ez a nagy mackó szuszog. Amikor elalszik és el kezd horkolni mindig végtelen nyugalom árad szét bennem. Szerelmes vagyok ebbe a férfiba az első perctől, ahogyan megláttam. Bármit csinál mindent imádok benne. 

szex - szerelem - kibékülés

Ahogy eszik, iszik, szeret, ölel, jár, horkol, beszél minden felizgat, ha ránézek. És ez már évek óta tart. Persze vannak időnként apróbb vitáink, veszekedéseink is, de annál édesebb utána a szex. Jobban mondva a szerelmeskedéses kibékülés.

szex - szerelem - óracsörgés

Most biztos a nyomott időjárás, meg az egész heti fáradságos munkája miatt nem ébredt fel a kávé illatára. Olyan mélyen bír aludni a kis drágám, hogy ha a kávéja sem zökkenti ki a szuszogásból, akkor csak két dolog tudja felébreszteni. A mobilja vagy az óracsörgés. 

szex - szerelem - átdugtam

Mintha be lenne programozva ezekre a hangokra, azonnal az ágyból felpattan rájuk! 
Gondoltam egyet, ha ilyen mélyen alszik, akkor elkezdem vele én a játékot.
Elővettem a kötelet. A bokája alatti kicsi résen átdugtam az egyik végét. 

szex - szerelem - szuszogott

Majd kiugrott a szívem a helyéből annyira izgultam, hogy amíg nem végzek föl ne ébredjen. Ahogy egy szex videón egy nőt kikötöztek az ágy négy lábához, így terveztem én is emberemet meglepni. Nem húztam szorosra egyik csomót sem és Barna még mindig szuszogott. 

szex - szerelem - alvás után

Tudtam, hogy reggel előbb ki kell mennie pisilni, de gondoltam picit felizgatom előtte. Játszottunk már ilyet valamikor nagyon régen, amikor a nagybátyáméknál szegénykémet úgy leitatták az öregek, hogy délben már kifeküdt a Szentem. Akkor négy órai alvás után ugyan így ébresztettem fel, mint ahogyan most akartam.

szex - szerelem - dúzzadt makkja

Finoman kitakartam és a szokásos reggeli merevedése ott várakozott gyönyörűséggel rám a combjai között. Akkora volt már, hogy a fitymáját is majdnem teljesen ledúrta magáról a dúzzadt makkja. 

szex - szerelem - torokra vettem

Nem sokat teketóriáztam, majd félig bekaptam az egész hímtagját és elkezdtem szopni. Imádja, amikor csinálom neki, én meg imádom amikor csinálhatom. Kezemmel átfogtam ami már nem fért a számba, hátrahúztam és kibuggyantottam a teljes makkját a számba és torokra vettem. 

szex - szerelem - oldozz el

Na ettől mindig beszoktunk zsongani mindketten. Mindezt nagyon gyorsan csináltam és ekkor egyszer csak a nagy mackómnak minden izma megfeszült, ahogy próbált a kötelékeitől megszabadulni.
- Azonnal oldozz el!

szex - szerelem - habitus

Kornél: Itt egy picit muszáj vagyok félbeszakítani Sára elbeszélését. Egy fontos dologra kell ismét felhívnom a figyelmet. A habitus ismerete, - ahogyan számtalanszor elmondtam - a legfontosabb egy párkapcsolatban. 

szex - szerelem - szituáció keletkezett

Sára már jól ismerte Barnabást, még is meglepődött azon, hogy kolerikus embere hogyan reagált a kikötözésre. Olyan szituáció keletkezett, amit például a női telefonhívásnál már ismertettem. Felcserélődtek hirtelen és nem kívánatosan a szerepek. 

szex - szerelem - meglepetés

Másik pedig, hogy kolerikus férfiak általában nem szeretik a meglepetéseket. Minél kolerikusabbak annál kevésbé fér bele a jellemvonásaikba az irányítás átadásának lehetősége. Egy kolerikus férfi jó előre tudni akarja, hogy karácsonyra milyen "meglepetés"-t fog kapni. 

szex - szerelem - megengedi

Meg is kell mondani neki, különben nem fog örülni az ajándéknak. Ha egy kolerikus férfi megengedi, hogy kikötözzék, akkor az hatalmas kegy részéről, de nem szabad vele visszaélni, és csak rövid ideig és úgy, hogy bármikor önszántából ki tudjon szabadulni. 

szex - szerelem - örömmel

Magyarul legfeljebb csak úgy csinálhatunk, mintha kikötöztük volna, azt is csak akkor, ha ő kifejezetten akarja. Viszont minden olyan dolgot, amit ő nem tűr el, hogy vele tegyék, kifejezetten nagy örömmel csinál a másikkal.

szex - szerelem - okos asszony

Ilyen például a meglepetés szerű örömszerzés vagy a másik kikötözése. Sárának ez most nem jött be, de okos asszony lévén azonnal kihasználta a helyzetet.
Így folytatta:

szex - szerelem - bocsáss meg

- Játszunk nem? - mondtam nyugtatgató hangon és gyorsan elkezdtem kiszabadítani emberemet. - Bocsáss meg nekem uram parancsolóm! Rossz kislány voltam. Szeretném, ha kikötöznél és megbüntetnél.

Riporter: Így indul egy kikötözős szex? Következő Szex, szerelem blogunkban folytatjuk?