2014. április 18., péntek

Szex - Szerelem 04.18

Riporter: Jó néhány e-mailt kaptunk a szex.szerelem címünkre. Többen kértétek, hogy így a hosszú hétvégére szexisen izgalmas témát dobjunk be a Szex, szerelem blogunkba. Akkor tehát a kikötözős szexben kinek kell "kötözködnie"? Kinek kell kit kikötöznie?

szex - szerelem - kikötözős szex

A legfontosabb, hogy ez egy játék. A kikötözős szex nagyon nagy összeszokottságot és nagyon nagy bizalmat igényel a szerelmes pár mindkét tagjától. A nő azt várja el ilyenkor, hogy kiszolgáltatott, kikötözött teste hatalmas emberének kényére kedvére legyen. 

szex - szerelem - melankolikus

Még a kolerikus nők is imádnak időnként megalázott szerepben tetszelegni. A többi habitus közül a melankolikus személyiségű nők viselik el a legkevésbé ha kikötözi őket. Viszont, ha a melankolizmusuk mellé pici flegmatikus jellemvonások is belekeverednek, akkor szívesen adják fel szabadságukat imádott uruknak. 

szex - szerelem - hátulról

Viszonylag egyszerűen kiderül egy nőről, hogy hogyan fog hozzáállni egy esetleges kikötözős játékhoz. Az a nő, aki eleve elutasítja a hátulról való behatolást, általában azt jelenti, hogy egója nem igazán viseli el a férfi fölényes helyzetét. 

szex - szerelem - kontrollálni

Megalázónak tartja úgy odatartani magát partnerének, hogy az teljes mértékben birtokolja őt. Megalázónak éli meg esetlegesen, hogy nem látja mi történik vele, nem tudja kontrollálni a férfit, az eseményeket. Ezeknél az általában sérült, korábbi lelki traumát megélt hölgyeknél ne is hozakodjunk elő a kikötözős szexszel.

szex - szerelem - száj

A magabiztos, testileg és főként lelkileg egészségesen odaadó nőknél a szájfeszítéses, szájpecekkel kényszerített kitárulkozó torokba való orális behatolás is élményt jelenthet.
Azonban mindehhez, ahogyan már egy korábbi Szex, szerelem blogunkban a perverziókról beszélgettünk kell egy megfelelő férfi is.

szex - szerelem - fájdalom

Férfi oldalról a kikötözős szexhez egy nagyon fontos dologhoz kell, hogy értsenek. Ki kell tudják elégíteniük rabjukat. Másik pedig, hogy nagyon kell figyelniük arra, hogy kikötözés ide, kikötözés oda, a fájdalom nem haladhatja meg azt a küszöböt, amit már nem tud eltűrni asszonyuk. 

szex - szerelem - sérülés

Ez nagyon fontos. Azonban az, hogy a köteleknek nyoma marad a csuklókon, a bokákon, esetleg a nyakon, az előfordulhat. Nyáron egy nyak körüli horzsolásos sérülés annyira nem szerencsés egy munkahelyi magyarázkodásnál. 

szex - szerelem - elcsúszott

Volt olyan hölgy, aki úgy próbálta menteni a munkatársai előtt a helyzetét, hogy azt mondta, hogy a pólója beleakadt a kilincsbe, amikor elcsúszott a konyhában. Őt napokig sajnálták a kollégái. A főnöke az első nap korábban haza is engedte a "szegény" asszonyt. 

szex - szerelem - erőszak

Szóval nagyon figyelmesen, nagyon óvatosan!
A kikötözős szex után több férfi is elmondta, élvezte, hogy kicsit erőszakosabb lehetett élete párjához. Élvezte, hogy hatalmasakat csaphatott asszonya fenekére, miközben hátulról keményen és mélyen benne volt. 

szex - szerelem - orálisan

A kikötözött nők többsége is rendkívül izgalmas aktusnak élte meg, ahogyan embere egyszerre volt gyöngéd és durván férfias. Volt olyan nő, akit  kikötözve addig izgatott orálisan az embere, hogy már visított az orgazmusoktól. De az ura még tovább folytatta. 

szex - szerelem - magömlés

Majd mindezek után kezdett hozzá a behatoláshoz, amitől aztán az asszony állítólag el is ájult, annyira túl volt már minden élmény határán. Ha egy férfi tudja a dolgát. Ismeri saját testét. Kontrollálni tudja magömlését, magömlésének idejét, az minden szempontból gyönyört jelent egy igazi nőnek.

szex - szerelem - behódolás

A hím és a nőstény közötti dominancia per behódolás természetes folyamat. Az erőszak, az erő jelenléte a férfiban a nő felé is abszolút életszerű is. Ahogyan az Papp Zoltán női erőszak elhárítási szakértő mondta. A szexuális aktusban a nemiségben is van egyfajta természetes erőszak. A kérdés mindig az, hogy párkapcsolatban meddig mennek el az emberek.

szex - szerelem - nő dönt

Az is biztos, hogy a nőnek a férfi kezdeményezésére be kell hódolnia. De tudnunk kell! Mindig a nő dönt! MINDIG A NŐ DÖNT! Ugyanis mindig a nő van kiszolgáltatottabb helyzetben. A kikötözős szexnek éppen ezért sok esetben inkább szimbolikusan van izgató hatása. 

szex - szerelem - gyönyörű

A kiszolgáltatottság kötelékekkel történő fokozása egyrészt nagyon látványos, sőt nagyon esztétikus tud lenni. Egy nő ahogyan ki van kötözve, haja szétterülve, combja, karjai széttárva, mellei védtelenül - gyönyörű. 

szex - szerelem - kikötözve

Rendkívül izgató tud lenni, ahogyan ott fekszik magatehetetlenül, teljesen pucéran a hátán fekve az ágy négy lábához kikötözve.
Másik, amikor felfelé, állva van rögzítve. Esetleg a lába a padlóhoz. Ilyenkor a nő mellei megfeszülve, szépségesen domborodnak ki rajta.

szex - szerelem - lánc

Számtalan kikötözős, bilincs, lánc, kábelszorító, stb. módszer létezik a gúzsbakötéstől az egymáshoz láncolásig. Egy későbbi Szex, szerelem blogunkban sorra veszünk még jó néhányat.

szex - szerelem - közkedvelt

Egy közkedvelt, egyszerű módszert azért még elmesélek. A nő térdel, vállai az ágyon a sarkán ül. Két keze széttárva, csuklójánál fogva egy egy ágylábához. Bokája hurokkal egymáshoz, majd a kötél az ágy alatt áthúzva csomóval összekötve, hogy a lábak se oldalra, se le, se fel ne tudjanak elmozdulni. 

szex - szerelem - behódolás

Férfi mögé térdel. Felemeli a nő fenekét a sarkáról és hátulról hatol bele.

Mondom, ezek játékok és óriási bizalom és behódolás szükséges hozzá a nő részéről. Ha nő nem hódol be, nem tárja szét önként a combjait, illetve nem tartja oda a fenekét a férfinak, akkor nem tud létrejönni a szexuális aktus. 

szex - szerelem - perverz

Természetesen az aktushoz a férfi katonásan álló, meredezően vágyakozó hímtagja elengedhetetlen "kellék".

Emlékszünk egy korábbi Szex, szerelem blogunkra? Sára és Barnabás között - úgy vélték - egyre perverzebbé, egyre erőszakosabbá kezdett válni a szexuális életük. 

szex - szerelem - perverzitás

Egy régebbi Szex, szerelem blogunkban nagyon sok példával szemléltettük, hogy két ember között a szexuális kapcsolat mikor nevezhető perverzitásnak. Sára és Barnabás esete kapcsán, újra visszatérünk rá.

szex - szerelem - Sára és Barnabás

Sára (33) szangvinikus, flegmatikus
Barnabás (39) kolerikus, melankolikus

A korábbi Szex, szerelem blogunkban elkezdtük Sára és Barnabás esetét.
Most röviden összefoglalom a történteket. 

szex - szerelem - kikötözős szex

A pár régóta, harmonikus, szexuálisan is kielégítő párkapcsolatban élnek együtt. Feltétlenül megbíznak egymásban így eldöntötték a kikötözős szexet. Minden kellékeket megvettek hozzá. Kötél, análtágító, beöntőszett, ostor, szájfeszítő, krémek, olajok,  stb.

szex - szerelem - kikötözős szex

Sára mesélte el a sztorijukat:
Egy szombati nap reggel csináltuk először. Barnabás még békésen aludt, és én próbáltam meg kikötözni őt először.
- Azonnal oldozz el! - így ébredt fel.

szex - szerelem - habitus

Kornél: Itt félbeszakítottam Sára történetét, és elmondtam, hogy kolerikus férfiak általában nem szeretik a meglepetéseket. Minél kolerikusabb egy férfi annál kisebb a valószínűsége, hogy kiadja a dolgok irányítását a kezéből.
Sára okos asszonyként nem jött túlságosan zavarba, jól ismerte már emberét.
Így folytatta:

szex - szerelem - bocsáss meg

- Játszunk nem? - mondtam a nagy mackómnak nyugtatgató hangon, és gyorsan el kezdtem kiszabadítani. - Bocsáss meg nekem uram parancsolóm! Rossz kislány voltam. Szeretném, ha kikötöznél és megbüntetnél.

szex - szerelem - kismacskád vagyok

Akkor már teljesen nedves volt a bugyim, úgy felizgultam az álló hímtagjától. Ahogy kioldottam a lábáról a kötelet, rögtön a nyakamra tekertem és a másik végét a kezébe adtam.
- A szelíd kismacskád vagyok, lesem minden parancsodat! - így olvastam egy könyvben, majd elkezdtem a hatalmas talpát nyalogatni. 

szex - szerelem - biztonságban

Jól ismerem már Barnabás dühkitöréseit, de mit mondjak ilyen gyorsan még soha nem higgadt le! Élveztem, hogy ilyen hatással vagyok rá. Szeretem, ha az emberem jól lakott, kielégült, nyugodt és kiegyensúlyozott. Ebben a hatalmas emberben akkora fizikai és főként lelki erő van, hogy mindig jól és biztonságban érzem magam mellette.

szex - szerelem - a játék kedvéért

- Hozhatom a kávédat uram, vagy előbb mész pipilni? - néztem rá a legszerelmesebb, legodaadóbb pillantásaimmal. Talán még a szempilláimat is megrebegtettem a játék kedvéért neki.
- Megyek brunyálok egyet - mormogta édesen.

szex - szerelem - tüsténkedtem

Ott tüsténkedtem körülötte, akartam járni a kedvében, de még nem kerítette hatalmába a játék heve. Álmos volt még nagyon. Tudtam mi következik:
- Hagyjál má' had intézzem magam a dógomat!
- Akarsz még aluszikálni édesem?

szex - szerelem - udvaroltam

- Maj' láttyuk! Hozd a kávémat!
Pontosan tudom, hogy milyen hőmérsékleten szereti inni, így betettem a mikróba picit.
- Hozod má'?
- Viszem Barnuskám! Hozom már! Reggelire mit készítsek Neked? Szalonnás rántottát vagy gyümölcsöket ennél szépséges emberem? - udvaroltam neki.

szex - szerelem - redőny

Gyümölcsöt reggeliztünk. Nagy barna szemeivel úgy nézett rám, mint aki nem tudja eldönteni, hogy mit akar. Én azonban már fel voltam húzva mint a redőny. Ó apropó redőny!
- Húzzam fel a redőnyöket vagy még szeretnél visszaaludni? 

szex - szerelem - erotikus hangok

Szándékosan nem hoztam szóba a játékunkat. Tudtam, hogy neki kell kezdeményeznie. Bíztam benne, hogy a kis előjáték azért ráhangolta már a mai napi terveinkre.
- Húzd fel és hozd ide a laptopomat.
Bíbelődött picit az e-mailjeivel, aztán csakhamar erotikus hangokat halottam a gépéből.

szex - szerelem - korbács

- Mit nézel? - kíváncsiskodtam.
- Oktatófilmet!
Tudom ilyenkor próbál ráhangolódni a dologra. Nem zavarom, had csinálja! 
Bevonult a fürdőszobába a gépével és borotválkozás közben is rá-rásandított a mozira.
- Vigyem be a töltődet?
- Köszi, full-os vagyok...
- Én még nem, de alig várom!
- Megyek mindjárt, addig készítsd ki a korbácsot!
- Már ki van! Csak rád vár!

szex - szerelem - stratégia

Végre kijött. Ritkán szokott zavarban lenni, de most látszott rajta, hogy valahogy át kell vennie az irányítást. Nem jelent jót nekem, amikor ilyen bizonytalan.
"Hogy segítsek neki?" - ezen gondolkodtam, amikor egyszer csak kigyulladt a szemében az alkotói tűz. Készen állt fejében a stratégia, a komplett cselekvési terv. 

szex - szerelem - férfi

Imádom, amikor ilyen. Az egész élete, az összes vállalkozása, az összes sikere, az e-mögötti tekintetében rejlő gondolataitól függ. Úgy vélekedem a férfiakról, hogy amelyik férfi szexuálisan is képes izgalmas helyzeteket teremteni egy nő picinyke életében, az a férfi az élet bármely területén is képes, bármit elérni. 

szex - szerelem - emberem

Legalábbis az én emberem ilyen, és én nagyon büszke vagyok rá. Boldogan szolgálom ki minden vágyakozást.

szex - szerelem - összekötözte

Az ágyon hagyott kötelet a kezébe vette. Hozzám lépett, átölelt, lefogott, majd összekötözte a kezeimet. Lasszót formált és feldobta egy a mennyezetből kiálló kampóra, amire egyből felakadt. 

szex - szerelem - felhúzott

Annyira imádom, amikor egy férfi ennyire jól céloz, ennyire céltudatos. Barnuskám pedig kifejezetten tökéletes mindenben, amihez csak hozzákezd, amihez csak hozzáér. Felhúzott teljesen, de amikor már a lábaim nem érték a földet:

szex - szerelem - csókolgatni

- Ez fááááj! - nyöszörögtem és rögtön a talpamig visszaengedett. - Ez a kampó nagyon izgalmas - mondtam - nem is vettem eddig észre. Mikor fúrtad a plafonba?
- Pár napja - dörmögte. A kötél másik végét a radiátor csövéhez kötötte és elkezdett csókolgatni. 

szex - szerelem - kicsordult

Tiszta libabőr lettem. A mellbimbóim úgy álltak, hogy azt ő is észre vette. Az egyiket bekapta és a nyelvével a szájpadlásához nyomta, a másikat két ujjával söndörgette, de nagyon gyöngéden csinálta. Hüvelyemből minden a combomra kicsordult. 

szex - szerelem - szopatott

Szerintem ráadásul peteérésem is volt, annyira kívántam. Kioldott a radiátorról és térdre kényszerített, úgy rögzítette aztán ismét a végét. Karjaim a magasba húzva, térdem a szőnyegen, emberem markos keze a hajamat uralta, hímtagja pedig egyszer csak a torkomban. És szopatott, és szopatott, de közben nagyon vigyázott rám. 

szex - szerelem - bőrfotel

Élvezte és élveztem, hogy az övé vagyok. Akkor odahúzta az íróasztalától a gurulós bőrfotelt. Feltérdepeltetett rá fordítva. Vállaimat a támlához nyomta és úgy hurkolta át kezeimet a fotel támlája mögött. Mögém került és belémvágta. 

szex - szerelem - torkomig

Na most nem finomkodott. Egyébként is tudta, hogy ezt imádom. Úgy vágta tövig belém, hogy hörögve élveztem el azonnal - végre. Aztán kivette. A forgó elnöki bőrfotelt megfordította és megbillentette, így pont a szám elé került méretes vesszője, amit minden teketóriázás nélkül letolt a torkomig. 

szex - szerelem - fotel

Vörös makkja átbukott a garatomon. Na ez fájt. (Még másnap is.) Öklendeztem is, de közben nagyon élveztem. Akkor kihúzta a számból. Pördült a fotel és újra a hüvelyemben volt. Hatalmasakat lökött rajtam. Megint elélveztem. 

szex - szerelem - fotel

Kihúzta, pördült a fotel és újra szopatott. Nem tudom, hogy hányszor csinálta ezt, de már ahogy a fotel pörgött én már beleszédültem a folyamatos gyönyörbe. Elővette az ostort és egy finomat húzott a popsimra vele.

szex - szerelem - könyörögtam

- Még! - suttogtam. - Nagyobbat!
Erre egy picit nagyobbat húzott rám.
- Nagyobbat! - de akkor már sikítva könyörögtem neki.
Még mindig nem veszítette el a fejét. Még mindig nem csinált olyat, amitől azt éreztem volna, hogy...

szex - szerelem - szétkente

Ekkor viszont ahelyett, hogy újra rámhúzott volna, olaj csorgott végig a hátamon, egészen bele a fenekembe. Szétkente és most már éreztem, hogy olyat fogunk csinálni, amit még előtte soha. Ezért kellet hát a beöntőszettel végigcsinálnom a reggeli tisztálkodást. 

szex - szerelem - tövig

Barnabás odaállt mögém teljes férfiasságával, és egyszerre csak egyetlen lökéssel bennem volt tövig. Egész hímtagjával tövig a fenekemben. Közben kezével a csiklómat dörzsölte, nyomta és simogatta. Egy pillanat alatt kész voltam. Egymás után többször is. 

szex - szerelem - élmény

Én bármire hajlandó vagyok az uramnak, dehogy ez nekem is mekkora élmény, azt álmomban nem gondoltam volna.
És akkor megint kihúzta. Fordult a fotel és a számban majd a torkomban a vége. 

szex - szerelem - órák óta

Akkor már nem is fájt. Maga a mega élmény maradt csak. Aztán megint a fenekem, megint a torkom. Úgy döntöttem most már neki is ömlenie kell, mert már órák óta kikötözős szerelmeskedtünk.

szex - szerelem - kioldozott

- Bonts ki, had szopjam ki az illatos ondódat belőled! De ha szeretnéd még szívesen játszom veled...
Nem kellet kétszer mondanom. Azért az ő térdei sincsenek vasbetonból. És már remegtek szegénykémnek. Pedig látszott rajta, hogy még szívesen csinálná, de nagyon jól esett neki a figyelmességem.
Kioldozott.

szex - szerelem - leszophattam

Nagy mackómat gyöngéden az ágyhoz tereltem és lefektettem. Fölé hajoltam és még életemben nem élveztem annyira, hogy leszophattam édesen sós ondóját. Mindet lenyeltem. Pedig rengeteg jött belőle és úgy lövellt ki, - többször is a torkomba -, hogy alig bírtam nyelni, de imádtam.

Riporter: Szóval így indult a kikötözős szex. De akkor mi lett a probléma? Következő Szex, szerelem blogunkban magyarázatot kapunk rá?