2014. április 28., hétfő

Szex - Szerelem 04.28

Riporter: Múlt heti Szex, szerelem blogunkra reagálva rengeteg levelet kaptunk? Miért?

szex - szerelem - férfi

Előző Szex szerelem blogunkban a 19 éves Dóra esetét meséltük el. Amikor a kislány elcsábított egy 50-es, nős, magas, őszhajú férfit. Dórának az idősebb férfihoz, férfiakhoz vonzódó szexuális beállítódása, az édesapjával való kapcsolatában gyökerezik. 

szex - szerelem - komplexus

Ahogyan azt a terápián kielemeztük. Nagyon sok oka lehet - a szexuálpszichológiában úgy nevezett Elektra-komplexus -, magyarul apakomplexus kialakulásának. Idősebb nőknél is tapasztalható ez a fajta, nem túl gyakori szexuális vonzódás. 

szex - szerelem - gyerekek

Előfordul és normális ha egy kislány szerelmes lesz az apjába, illetve ha egy kisfiú az anyjába. Azonban ezt a gyerekek általában ki szokták nőni. Később erről részletesebben fogunk beszélni. 

szex - szerelem - impotencia

Most a múltkori Szex, szerelem blogunkban megemlített "Házon kívüli" impotenciával illetve részleges impotenciával kapcsolatosan kaptunk nagyon sok e-mailt.
Dóra azt kérdezte ugyanis, hogy:
Hogy van az, hogy a számban feláll neki, és el tud élvezni? Ha viszont gumit akar magára felhúzni, akkor leáll neki...

szex - szerelem - szexuális

Általában a tizen-, huszon- vagy több éves fiatalok, még ha kapnak is szexuális felvilágosítást, az azonban már ritkaság számba megy, hogy érdekelné őket a 40, 50, 60, stb. éves férfiak szexuális problémái.
Azonban, és most kapaszkodjon meg minden kedves olvasónk, hallgatónk, nézőnk!
Amit most elmondok, tényként nagyon kevesen fogadjál el.

szex - szerelem - szex

Minden, - még egyszer mondom -, minden férfinak van, volt, lesz a szexuális potenciálijával problémája. Ráadásul kortól függetlenül! 

Dóra ismerethiányos helyzetére, csak néhány, pontosabban csak négy okot soroltunk fel az előző Szex, szerelem blogunkban.

szex - szerelem - impotencia

Többek között az úgy nevezett "házon kívüli" impotenciát.
Többen kérték, hogy fejtsük ki bővebben, hogy mi ez tulajdonképpen.
A beküldött hozzászólások, illetve e-mailek után egy következő Szex, szerelem blogunkban beszélgetünk bővebben a "házon kívüli" impotenciáról.

szex - szerelem - organikus

Ugyanis azon kívül sajnos még számos probléma létezik, ami impotenciát okozhat. Mind pszichésen, mind organikusan. Az organikus, azaz a férfi nemzőszervek sérüléseit, betegségeit érintő szervi elváltozások, általában csak bizonyos kor felett keletkeznek.

szex - szerelem - pszichésen

A szexuálpszichoterápia viszonylag jó eredményekkel tud segíteni a pszichésen kialakult impotencián. Főként, hogy most már a legnehezebb feladattól is meg tudjuk kímélni férfitársainkat. Azaz attól, hogy el kelljen jönniük a szexuálterapeutához. 
Az első lépés megtétele a legnehezebb! 
Tudjuk! 

szex - szerelem - kényelmesen

Ezért kihasználva az internet adta lehetőségeket, otthonról kényelmesen (arc és név nélkül akár) tudunk elkezdeni beszélgetni a kialakult problémákról.

A férfi potenciát érintően szívesebben veszik a férfitársaim, ha csak úgy, eleinte kötetlenül dumálgatunk a dolgaikról...

szex - szerelem - köszönet

Azonban ezeket igen nagy százalékban elsősorban a nők, asszonyok intézik, kezdeményezik.

Tisztelt Hölgyeim!
Köszönetet kell mondjak Nektek, Önöknek! 
Köszönöm férfitársaim nevében is megtisztelő megértésüket. Figyelmességüket, odaadásukat és tenni vágyásukat embereikért.

szex - szerelem - nő

Mint ahogyan az e-mailek-ből is látszik, sok nő, asszony felismerte, hogy:
- Emberük nemi potenciája, szexuális érdeklődése és teljesítő képessége irántuk, első sorban tőlük, azaz a nőtől függ.
Arról is írtak jó néhányan, hogy: 

szex - szerelem - párkapcsolat

- A női szexualitás, a női nemi élmény, orgazmus, szeretet, szerelem, együttérzés, odaadás, és a megannyi párkapcsolati érzelem, - rendkívül módon ki van szolgáltatva a férfiak szexuális képességének.

szex - szerelem - házasság

Valamint a férfiak pszichés impotenciája fordított esetekben.

Akik írtak, többnyire arról számoltak be, hogy ők maguk hozták rendbe házasságukat, párkapcsolatukat, szexuális életüket. 

szex - szerelem - férfi

Sajnos elég kevés férfi írt és egyikőjük sem járult hozzá, hogy a történetüket megosszuk. Nem azt sajnálom ilyenkor, hogy nem oszthatjuk meg a történetüket. Sokkal inkább azt a sajnálkozásomat fejezem ki, hogy a férfiak sokkal kitettebbek. 

szex - szerelem - kapcsolat

Kiszolgáltatottabbak a szexuális problémáik megoldásával kapcsolatosan, mint általában a nők. Természetesen kivétel nélkül minden jelentkezőnek segítünk a problémáján, és az e-mailjeik alapján fel venni velük a kapcsolatot.

szex - szerelem - e-mail

A titoktartás a szexuál-, de más terapeutáknál is a legfontosabb bizalmi kérdés. 
Külön-külön több e-mailben, írásban kommunikáltuk, kommunikáljuk le valamennyi e-mailt beküldővel, hogy mit, hogyan, milyen át illetve megfogalmazással teszünk majd közzé a későbbiekben. 

szex - szerelem - időpont

Valamint arról is értesítjük az írókat - előzetesen -, hogy mely időpontban közzétett Szex, szerelem blogunkban jelenik meg a története. Gyakorta a nevüket nem közölve, vagy a nevüket szándékosan megváltoztatva tesszük közzé a velük megtörtént eseményeket.

szex - szerelem - impotencia

Ezt azért volt fontos elmondanom, mert most az impotencia, főként a "házon kívüli", sőt a részleges impotencia, szinte felkorbácsolta az indulatokat a Szex, szerelem blogunk követőiben.
Néhány - már a fentiek alapján leegyeztetett - levélből idézek.

szex - szerelem - házasok

# 1. e-mail - Én szeretem a páromat. Igaz nem csináltunk újabb esküvőt, mert korábban mindketten voltunk már házasok. Hét éve, hogy összebútoroztunk. Akkor született meg a kislányunk. 35 évesek vagyunk mind a ketten.

szex - szerelem - szexelni

Korábban voltak komoly vitáink a szexel kapcsolatosan is. Olyankor az emberem jó néhány napig, volt, hogy hetekig nem volt hajlandó szexelni velem. Amikor meg ha még is, már alig állt fel rám neki. Mondtam vizsgáltassa ki magát, mert szerintem impotens lett. 

szex - szerelem - fizessen

Ettől nagyon megijedt, és el ment mindenféle vérvételre, meg ilyenek, de szerencsére nem találtak nála semmit. Aztán egy idő után belementem, hogy fizessen egy olyan nőnek, aki megcsinálja neki. 

szex - szerelem - orálisan

Azóta havonta egyszer ugyan ahhoz a prostihoz jár, hogy orálisan megkapja, amire vágyik. Kiszámoltam, hogy ez - már harmadik éve tartóan -, mennyit vett ki a családi kasszából, de nekem megéri. 

szex - szerelem - fogamzásgátló

Amikor ott "rendbe rakják", akkor én általában menstruálok, úgy hogy duplán nem zavar a dolog. Amúgy meg ezzel rendeződtek a szexuális problémáink. Ha már fogamzásgátlót szedek, akkor úgy legyen velem, ahogy kell. És meg is teszi. Hetente többször is. 

szex - szerelem - prostituáltak

Időnként most már meg-megpuszilgatom ott neki, és attól tényleg nagyon be tud indulni. De egyszerűen képtelen vagyok arra, ami a prostituáltak dolga. Szóval ez a mi korábbi impotencia és rá a "házon kívüli" megoldás történetünk.

szex - szerelem - női fehérnemű

# 2. e-mail - A férjem 53 éves, kiváló erőben van, kiváló egészségnek örvend. Rendszeresen teniszezik. 31 éve vagyunk házasok és én eddig azt hittem hogy soha nem csalt meg. Nem rég azonban egy hófehér női fehérneműt találtam, a tenisz utáni szennyes ruhái között. 

szex - szerelem - eldöntöttem

Nem hittem a szememnek. Szerencsére nem volt itthon, amikor a megdöbbenés lesújtott. Így nem tudtam azonnal rátámadni a megannyi kérdésemmel. Miután picit lenyugodtam, eldöntöttem, hogy másként járok utána a dolognak.

szex - szerelem - három kérdés

Azt is rögtön eldöntöttem, ha őszinte lesz hozzám az uram, ha nem, meg fogok bocsátani neki.
Három kérdés motoszkált a fejemben.
- Az egyik, hogy miért csalt meg?
- Másik, hogy mit csináltam én rosszul?
- Harmadik pedig, a hogyan? 

szex - szerelem - barátnőm

Azaz a gyerekeim, a családom és az emberem érdekében mindent megteszek, hogy ne veszítsem el a férjemet. Meg fogom találni a hogyanra a választ! 
A barátnőm jutott eszembe, akit megcsalt a férje. 

szex - szerelem - elváltak

És az a cirkusz, ami azután következett az életükbe. Gyötrődés volt mindannyiójuknak, - a házastársak szüleit és a gyerekeiket is beleértve - ahogyan elváltak. A vagyon megosztás, a gyermekláthatás ítéletének meghozatala, valamint az összes többi bírósági procedúra

szex - szerelem - pasik

A válást követően ráadásul a pasik, - akikkel utána a barátnőm próbálkozott -, vagy kihasználták őt vagy csődtömegek voltak. Most már évek óta inkább egyedül teng-leng. A volt férje meg boldogan éli világát a kis nőcskéjével...

szex - szerelem - megszagoltam

Hát én nem fogok így járni! Az egyszer biztos!
Lehet bizarrnak tűnik, de miután ezt így átgondoltam, kezembe vettem a picinyke női alsót és megszagoltam. Komolyan fel is próbáltam volna, de a két gyerek szülése után, az én fertájom csak egyre nagyobb lett.

szex - szerelem - öblítő

- Tiszta kis nőcike lehet - gondoltam -,  a bugyinak öblítő illata volt ugyanis. De más mint, amit én használok.
Rögtön eldöntöttem, hogy kiderítem milyen öblítő ez, és vásárolni fogok egyet. Piszokul nem érdekelt, hogy mit fog hozzá szólni az eladó, ha az orra alá dugom a bugyit. 

szex - szerelem - szerzeményem

Nekem ilyen illatszer kell.
Szerencsém volt! A velem majdnem egykorú asszony, - szerintem megérezte a szitut, és - egyből megmutatta melyik öblítőről van szó. A férjem és a gyerekek ruháit továbbra is a korábbival, de az én dolgaimat az új szerzeményemmel mostam ki.

szex - szerelem - mi ez

Párnap múlva, az újabb sportszennyes kapcsán majdnem előkaptam a bugyit, hogy feltegyem végre a lehető legostobább kérdést a férjemnek, hogy:
- Mi ez? - tényleg ostoba kérdés lett volna, hiszen pontosan tudtam, hogy mi ez!

szex - szerelem - kérdeztem

Barátnőm is azt mondta, hogy ő és szerinte minden más asszony, azonnal feltette volna az emberének ezt a hülye kérdést.
Ezzel szemben én a következőt kérdeztem az uramtól az első adandó alkalommal. 

szex - szerelem - megéreztem

Ez az alkalom az egyik kora reggeli merevedése volt. Ahogy megéreztem, odabújtam hozzá, és megsimogattam neki:
- Mi lenne az kedvesem, amire a legjobban vágynál, ha most reggel bármit megtennék neked? - kérdeztem. 

szex - szerelem - tapasztalt

És természetesen a hálóingem pont olyan illatú volt már mint a kis bugyika. Tapasztalt asszonyként már tudtam. Meg egy korábbi Szex, szerelem blogban olvastam is, hogy ilyenkor reggel a férfiaknak előbb pisilniük kell. 

szex - szerelem - pajzánkodtam

De azért csak tovább pajzánkodtam és simogattam meredező hímtagját. Olyan kívánatos lett hirtelen emberem, ahogy hatalmasra kerekedett, de még álmos szemeivel rám nézett. Láttam rajta, hogy minden egyben van nála, hogy jól megrakja epekedő kufferomat. 

szex - szerelem - a tökét

De csak nem tágítottam. Muszáj volt megtudnom, hogy mit művel az emberemmel az a kisrüfke. így aztán a legérzékenyebb pillanatában kaptam el a tökét. A szó szoros értelmében, hogy színt valljon.

Riporter: Holnapi Szex, szerelem blogunkat innen folytatjuk...