2014. január 27., hétfő

Szex - Szerelem 01.27

Riporter: A Szex, szerelem blogunkban a múlt héten, miközben a Zoltai Miklós individual szexuálterapeutával készült felvételeket szerkesztettük és publikáltuk, közben is jöttek a kérdések. Sok levél érkezett?

szex - szerelem - párterápia - levél

Kornél: Igen, és több levélíróval már felvettük a kapcsolatot. Az alábbi levél írója hozzájárult, hogy levelét, esetüket a Szex, szerelem blog követői is megismerhessék.

szex - szerelem - Zsófi és Dénes

Kedves Kornél, Kedves Miklós!

Hogyan működik a terápia Önöknél?
Van-e lehetőség online párterápiára?

szex - szerelem - párterápia - jelentkezés

Párterápiára szeretnénk jelentkezni.
Zsófi a Kedvesem 39 éves, Fóton lakik.
Dénes (a levél írója) 37 éves, Dunaújvárosban él.

szex - szerelem - párterápia - távkapcsolat

Majdnem 4 éve vagyunk együtt "távkapcsolatban".
Szabadságainkat igyekszünk összehangolva minél több időt együtt tölteni és azokban az időkben is találkozni, amikor Pestre kell mennem.

szex - szerelem - párterápia - szexuálisan

Szerelmemmel az első pillanattól kezdve csodálatos a szexuális együttlétünk. 
Több kapcsolatom is volt már és ugyan úgy, mint Ő, házasságban is éltem korábban. 
Testileg, lelkileg és spirituálisan is maximálisan kijövünk egymással.
Mindketten reikizünk és vegetáriánusok is vagyunk!!!

szex - szerelem - párterápia - ideális kapcsolat

Nem volt korábban ennyire ideális kapcsolatom sosem.

Ő ugyan picit idősebb, és jóval műveltebb nálam, de ezt igyekszik nem érzékeltetni velem, sőt épít engem, ahol és ahogyan csak tud.

Csodálatos Asszony, imádom őt!

szex - szerelem - párterápia - hűtlenség

Engem többször is megcsaltak és hagytak már el. Voltam második, voltam már harmadik, voltam már sokadik, voltam már férjes asszonynak X-edik szeretője és még sorolhatnám mi mindenen mentem már keresztül a megannyi párkapcsolati "próbálkozás" alatt...

szex - szerelem - párterápia - megcsalt

Zsófimban maximálisan megbízom az első pillanattól kezdve. Azzal együtt, hogy viszontagságos szerelmünk alatt Ő is szeretkezett már más férfival. Tehát már ő is megcsalt.

szex - szerelem - párterápia - együtt lakva a volt feleséggel

7 éve élek egyedül Dunaújvároson egy társasházi lakásban, de a házon kívül természetesen voltak kapcsolataim. Ugyanis a volt feleségem és a kislányom szintén a társasházban laknak, de egy külön lakásban. 

szex - szerelem - párterápia - válás után

Néhány ismerősömhöz képest ez sokkal szerencsésebb helyzet, mint azoké akik a válás után egy házban vagy lakásban kénytelenek lakni akár évekig, amíg el nem adják.
9 éve nincsen semmilyen szexus a volt feleségemmel. Megjegyzem az előtt sem nagyon volt már.

szex - szerelem - párterápia - megcsalás

Többször megtapasztaltam a megcsalás miatti megbántottságot, így együtt tudok érezni Zsófikámmal. Azonban én mindig mindenkinek megbocsátottam nagy szeretettel és elengedéssel. Harag pedig sosem volt bennem. Inkább csalódottság, az is csak egy ideig.

szex - szerelem - párterápia - megbocsátás

A megbocsátás és a kedveseim türelemmel és toleranciával történő elfogadása. Úgy szerettem őket, a hibáikkal együtt, ahogyan voltak.

szex - szerelem - párterápia - habitus

Nekem ez könnyebben ment, ugyanis megcsináltuk a habitustesztet. Mint szangvinikus-melankolikus vérmérsékletű, alapból türelmesebb és kitartóbb vagyok, mint a kolerikus Zsófikám...

szex - szerelem - párterápia - türelem

Nagyon tetszett Kornél egyik írásában, hogy 
"A türelem, a tolerancia az nem valamibe való eszement, önfeláldozó, magunkat feladó belenyugvást jelent. Sokkal inkább annak a képességünknek a kifejlesztését, hogy meglássuk és megértsük a másik viselkedésének okait, a motivációt. Azzal együtt fogadjuk el a másikat, és igyekezzünk alkalmazkodni hozzá..."

szex - szerelem - párterápia - tolerancia

Például 22 évesen nem volt könnyű, de megbocsátottam és úgy fogadtam el olyannak, amilyen az akkor még csak barátnőmet, későbbi feleségemet. Míg én külföldön tanultam rendszeresen volt más férfiakkal, - sőt volt, hogy partiszexben egyszerre többel is.

szex - szerelem - párterápia - gyermek

Ha nem bocsátok meg neki, akkor sosem lesz a feleségem, és sosem születik meg a Világ legcsodálatosabb Áldása - a kislányunk...

Én mindig túltettem magam, - azt sem tudom már hányszor - azon, hogy már megint megcsaltak. A megbocsátás "élménye" pedig csak megerősített.

szex - szerelem - párterápia - szerelem

Mikor összeismerkedtünk egyből nagyon rokonszenvesek voltunk egymásnak, azonban nekem volt egy korábbi kapcsolatom Dunaújvárosban. Nem éltünk együtt, de nagyon jó barátok vagyunk a mai napig is.

szex - szerelem - párterápia - jelentkezés

Egy fél éve voltunk már együtt, amikor elmeséltem ezt Zsófikámnak. Egy ideig látszólag tolerálta ezt a helyzetet. Azonban egyre hevesebbé váltak a féltékenységi viták közöttünk. Így aztán már hónapok óta nem találkozunk.

szex - szerelem - párterápia - szándék

Bármit megtennék, hogy egy olyan ideális kapcsolat jöjjön létre közöttünk, hogy a féltékenysége  a félelme attól, hogy nélkülem marad - teljesen megszűnjön.
Én mindig akarok lenni neki. Ahogyan elmesélte nekem, korábban barátnőjét is figyelmeztette!

szex - szerelem - párterápia - barátnő

Idézem: "Minél többet beszélsz a barátodnak a féltékenységed félelméről, annál biztosabb, hogy el fogod veszíteni ezzel őt..."
A barátnője és a pasija is hasonló körülmények között voltak párkapcsolatban egymással mint mi. És mi lett a vége? A srác végül nem bírta tovább az állandó vitát és veszekedést és elhagyta a kedvesét.

szex - szerelem - párterápia - szabadság

Én nagyon nem szeretnék így járni! Szeretem Zsófikámat!
Meg kell értenie valahogy, hogy minél szabadabban enged, annál inkább az Övé vagyok...
- - * - -

szex - szerelem - párterápia - esetek

Kornél: Valamennyi terapeuta találkozik több ilyen, illetve ehhez hasonló esettel.
Emlékszünk például a Dr. Harsányi Edit doktornő egyik betegére? Daganatos betegsége keletkezett a feleségnek, mert a férje többször is megcsalta.

szex - szerelem - párterápia - könyv

Vagy a korábbi esetünkre, ahol a Marica természetgyógyásznő férje egy másik városba költözött a szerelme után? Sajnos annyira gyakoriak manapság már ezek az esetek, hogy külön könyveket is írtak már a témáról. Például: "A másik nő titka" című, ami tele van többek között ilyen történetekkel is.

szex - szerelem - párterápia - férj csal

Abban a kolléga ugyan nem a teljesség igényével, de nagyon sokat ír arról, hogy miért csalják meg a férjek a feleségüket. Mi a másik nő titka, amit esetleg a férj a feleségétől nem kap meg otthon. Ezzel a témával természetesen mi is nagyon kimerítően foglalkozunk. 

szex - szerelem - párterápia - feleség csal

És azzal is, hogy miért csalják meg a feleségek a férjeiket. Korábban már elkezdtem írni erről. Amiben arról beszélgetünk, hogy a férfi elkötelezettség általában örök, míg ha egy nő csalja meg a férjét, az már végzetes lehet a kapcsolatra...

szex - szerelem - párterápia - szexuálterápia

De mielőtt tovább mennénk a mai Szex, szerelem blogunkat azzal fejezzük be és a holnapit azzal kezdjük, amit Dénes kérdezett a minap.
Azaz:
Hogyan működik a párterápia, a szexuálterápia Önöknél?
Van-e lehetőség online pár- illetve szexuálterápiára?

szex - szerelem - párterápia - folyamata írás

A folyamat a következő:
1. A személyiségtesztszex.szerelem69@gmail.com 
2. Töltsék ki és küldjék vissza
3. Írják le problémájukat és küldjék el e-mailben, mint ahogyan Dénes is.

szex - szerelem - párterápia - beszélgetés

4. Beszélgetés telefonon vagy Skypeon. Ha tudnak a pár együtt legyen a készüléknél.
5. A következő két terápia is online. Azonban külön-külön beszélgetünk.

szex - szerelem - párterápia - személyes terápia

6. Hétvégi személyes terápia, de nem abban a városban, ahol laknak.
7. További alkalmak online vagy telefonon. Ha kell a hétvégi tréningek ismétlése.

szex - szerelem - párterápia - uniós pályázat

Mivel ez az online projekt és a terápia egy Európai Uniós pályázat alapján készül, így most néhány pár problémáit Uniós támogatás finanszírozza, a terápia ingyenes. Azonban az utazásról, az étkezéseikről, a szállásfoglalásukról, stb. maguk intézkednek és azok költségeit a párok rendezik.

szex - szerelem - párterápia - ingyenes szexuálterápia

Riporter: Uniós támogatással INGYENES terápia...?

Igen. A Szex, szerelem blogunkat is ennek a támogatásnak köszönhetően indíthattuk el.