2014. január 8., szerda

Szex - Szerelem 01.08

Riporter: Budapest...?

szex - szerelem - Budapest

Budapest.

szex - szerelem - Ferihegy

Szex, szerelem blogunkban Kata és Főnök története folytatódik hamarosan.

Minap azonban a Ferihegyi reptérről vittem Debrecenbe a nagylányomat. Egyik ismerősöm ajánlotta fel, hogy hazaviszi a kis fruskát, de szerencsére én is elkísértem.

szex - szerelem - üzemzavar

Történt ugyanis, hogy már Pesttől tizenpár kilométerre tartottunk, amikor egy sürgős üzemzavar miatt visszahívták a barátomat a munkahelyére. Azt mondta bennünket is visszavisz, egészen a Nyugati-pályaudvarig.

szex - szerelem - autóstop

- Á mondom! Tegyél ki inkább nyugodtan a legközelebbi benzinkútnál, úgy is jön majd valaki aki Debrecenbe megy.
- Biztos?
- Biztos hát! Kaland az élet! - Bátorítottam mosolyogva, mert láttam a szánakozó tekintetében, hogy nem jó ötletnek tűnt neki...

szex - szerelem - benzinkút

Volt alapja a kétkedésének, ugyanis szerda reggel 9-kor a kutya nem jött már be a benzinkúthoz. Akik korán indultak már rég elmentek, a délutániak meg majd csak 16 óra után szoktak indulni.

szex - szerelem - kínai

Egyetlen kocsi állt a kút parkolójában. Piszokul hideg volt, mi pedig autóúthoz voltunk öltözve. Egy kínai kinézetű ember jött aztán egy idő múlva, ahhoz az egyetlen autóhoz. Odaléptem hozzá és megkérdeztem:

szex - szerelem - Debrecen

- Nem Debrecen felé megy véletlenül?
- Gyöngyösre megyek - mondta hihetetlen tört magyarsággal. Alig értettem meg a két szót, amit mondott. Így jobbnak láttam a következő lehetőségre várni, és mondtam:
- Oké köszi, az nem igazán jó nekünk.

szex - szerelem - Hatvan

Odaballagtam a bőröndökhöz és a hidegtől reszkető kislánykámra néztem, majd azzal a lendülettel visszafordultam a még tétlenkedő kínaihoz.
- Jó lesz nekünk akkor ha Hatvanig elvisz. Az jóval Gyöngyös előtt van, de azt a benzinkutat jobban ismerik a debreceniek is.
Látszott rajta, hogy töredékét sem értette szavaimnak, de azt motyogta:
- Jó gyertek!

szex - szerelem - beszélgetés

Későbbi beszélgetésünkből kiderült, hogy nem kínai.
Dél-Koreai férfi vett föl bennünket.
Dolgos kezei voltak így megkérdeztem, hogy mivel foglalkozik. Otthon kőműves volt, de itt Pesten egy koreai cégnél dolgozik, irodában.

szex - szerelem - terapeuta

Természetesen, mint párkapcsolati terapeuta rögtön megkérdeztem, hogy:
- Van-e asszonya?
- Van - válaszolta -, de gyerek sajnos nincs.
Akartam volna nagyon szívesen a tanácsaimmal segíteni neki. Azonban a 20 perces út alatt ennyire futotta a beszélgetés.

szex - szerelem - kaland

Akkor döntöttem el, ha bármikor is több ihletre vagy páciensre lenne szükségem, elindulok az autópályáinkon és meghallgatom az emberek történetét... :-)

Ne feledd! Az élet egy óriási kaland...
Tele csodálatosabbnál csodálatosabb emberekkel!

szex - szerelem - mosolyognak

Menj közéjük! Mosolyogj rájuk és szólítsd meg őket! Akik nagyjából rendben vannak visszamosolyognak Rád és beszélgetni fognak Veled. Akik esetleg nem mosolyognak vissza Rád, nekik sokkal nagyobb problémájuk van mint Neked :-)

Erről többet ebben a Szex, szerelem blogban írok --> Ugrás >>