2014. július 22., kedd

Szex - Szerelem 07.22

Riporter: Mai Szex, szerelem blogunkat a női gondolkodásból fakadó kérdésekkel folytatjuk. Amikor kérdőre vonják a férfiakat, hogy:
- Miért gondolkodnak másként, mint ők?

Az előzmények a július 17-dikei Szex, szerelem blogunkban --> ITT! Folyatása alább!

- Nem lehet igaz, hogy ennyiből nem érti a férfim, hogy mit akarok! - ezzel próbált győzködni Edina engem, majd folytatta:

szex - szerelem - Balázs

- Különben is Balázs az teljesen más, mint a többi férfi...
Persze, hogy teljesen más mint a többi férfi. Hiszen Balázsba szerelmes a többi férfiba pedig nem. De természetesen ilyeneket én nem szoktam mondani a klienseimnek.

szex - szerelem - próbálja ki

Nagyon türelmesen csak azt mondtam neki, arra kértem, hogy:
- Csak egyszer próbálja ki. Ha nem működik akkor én hibáztam és nem ismerem jól a férfiakat.
Edina másnap csak ennyit mondott a villamoson Balázsnak:

szex - szerelem - meghívás

- Szívesen elmennék arra a fotókiállításra! Elkísérnél?
- Óóó nagyon szívesen elkísérlek! Már én is gondolkodtam rajta, hogy menjünk esetleg együtt.
Mondanom sem kell, hogy Edina ezt 100% meghívásnak vette.
Erre azt akartam mondani, hogy:

szex - szerelem - lánykérés

- Így nagyon hosszú lesz az út a lánykérésig... - de neki nem mondtam. 
Nektek viszont elmondom, bízva abban, hogy a kezdeti sikereket Ti nem veszitek félvárról és végig csináljátok a teljes kapcsolatépítési folyamatot.

szex - szerelem - akadályok

Nem mondtam Edinának, mert már szerelmes volt. Szerelmes nőnek vagy férfinak már nem szabad semmit sem mondania egy terapeutának, de egy szülőnek sem. Különben az első akadályoknál ugyanis már nem fog segítséget kérni. 

szex - szerelem - megtalálta

Merthogy lesznek akadályok és a szerelmes embereknek akkor is bízniuk kell. Elsősorban és mindenek felett saját magukban. Majd a szülőben.
Edina végre megtalálta az igazit. És ez volt az első, hogy végre nem csak úgy ad hoc, szervezetlenül kezdett bele egy párkapcsolat felépítésébe. Hanem tudatosan.

szex - szerelem - megerősítem

Azonban folytatnunk kellett volna a beszélgetéseket. Ezek már csak egy két hetente 5-10 perces online és ingyenes visszajelzések a részéről. Ilyenkor én már nem adok tanácsokat. Csak ha kér, ha kérdez. Viszont mindig megerősítem ha valamit jól csinált.

szex - szerelem - elkísérnél?

Ilyenkor már nem mondom el neki, de Nektek elmondom. Figyeljétek meg, ahogyan Balázs is megismételte Edina szavait! Elemezzük ki a helyzetet és a mondatokat!
Edina:
- Szívesen elmennék...! Elkísérnél?

szex - szerelem - gondolkodtam

Balázs: - ...szívesen elkísérlek!
Aztán megint Balázs:
Amikor egy férfi azt mondja, hogy:
"- Már gondolkodtam rajta..." - az azt jelenti, hogy:
- De mindig eszembe jutott, hogy esetleg megint visszautasítanak. 

szex - szerelem - esetleg

És minél jobban szeretne egy férfi egy nőt "megkapni", annál görcsösebb, annál szerencsétlenebb, annál idétlenebb.
A nagyon szerelmes férfinak, - aki már nagyon meg akar felelni a nőnek - az "esetleg" nála gyakorta már a semmiképpen-t jelenti.

szex - szerelem - feloldani

Hihetetlen küzdelem folyik olykor mind az egyéni párterápiákon, mind a tréningeken, mind a gyakorlati órákon ezeket a blokkokat feloldani a férfiakban. Vannak, akikben soha sem lehet. Néhányan az erőfeszítéseink ellenére is kis bufurcak maradnak. Életük végéig.

szex - szerelem - hit

- Nekem már az apám és a nagyapám is ilyenek voltak, - mondja némelyik büszkén - mégis kiszolgálták őket a feleségeik!
Az önmagunkba vetett hit nagyon fontos. Azonban ha valaki annyira arrogáns, hogy mindenek felettinek képzeli magát a meglévő tudásával, az nem jó.

szex - szerelem - boldogabb

Ha megmarad bennünk a tudásszomj. Az elkötelezettség a folyamatos önképzésre. Személyiségünk folyamatos fejlesztésére. Az élet minden területén könnyebb, nyugodtabb, boldogabb lehetőségek adódnak számunkra.

szex - szerelem - folyamat

Edina és Balázs esete után, kanyarodjunk vissza a 
"Hogyan találok párt magamnak?" kérdéshez.
Akár nő, akár férfi szeretne hosszútávon párt találni magának, az egy folyamat eredménye. Egy tervszerű, stratégiai és taktikai folyamat eredménye. 

szex - szerelem - tapasztalat

Döntések és cselekvések sorozatának eredménye.

Vegyük sorba!

# 1. Az első számú stratégiai feladat, hogy:
Az előző kapcsolatunkat zárjuk le! Illetve azt a kapcsolatunkat is, akivel már túl vagyunk a szexuális tapasztalatunkon, de nem volt vele igazi párkapcsolatunk. Főként ha jó volt vele!

szex - szerelem blog

Erről egy későbbi Szex, szerelem blogunkban bővebben...  Most az a helyzet, hogy még nem volt igazi párkapcsolatunk, de már van szexuális tapasztalatunk. Vagy a korábbi párunkkal szakítottunk. Lényeg, hogy jelenleg a pártalanság állapotában vagyunk.

szex - szerelem - elméletek

A pártalanság állapota, alapvetően a nem megfelelő elméleteink eredménye. Mint minden dolgunk tehát, ez is fejben dől el.
pártalanság = téves elméletek
Az első lépés tehát, hogy ismerjük fel az önkorlátozó téves elméleteinket, hiedelmeinket.

szex - szerelem - felismerés

A hitrendszerünkbe befészkelődött téves elképzeléséket.
- A férfiakról.
- A nőkről.
- A párkapcsolatról, stb.
A felismerés után kezeljük azokat! Gyártsunk helyettük pozitív, előrevivő elméleteket!

szex - szerelem - sérülés

A legmegdöbbentőbb adat, ami miatt a pártalan emberek napról napra egyre többen vannak. Sokan azt gondolják, hogy a sérüléseiket egyedül maguk is meg tudják oldani. Olyan, mintha egy komoly fizikai sérülést az ember maga magának be tudna kötni, be tudna gipszelni.

szex - szerelem blog

Lehetetlen!

A pártalanság állapota óriási kín. Mind közül a legelviselhetetlenebb érzés. Az érzelmi sérülések...

Riporter: Holnapi Szex, szerelem blogunkban a pártalanság állapotának megszüntetéséről beszélgetünk...