2014. július 21., hétfő

Szex - Szerelem 07.21

Riporter: Múltheti Szex, szerelem blogunkat foglaljuk röviden össze...

Kornél: - Egy követőnk e-mailje indította el a pasitalálás témát. Ismét... 
Elmondtam, hogy sem a pasitalálás, sem a nőtalálás nem szerencse kérdése. Többször említettem, most is elmondom.

szex - szerelem blog

Célkitűzés, tervkészítés, stratégia és taktika függvénye a megfelelő pár, partner megtalálása, kiválasztása. A kiválasztás egy új gondolat. Eddigi Szex, szerelem blogjainkban még nem tértünk ki rá.

szex - szerelem - eltűnődünk

Néhány gondolat a kiválasztásról: 
Tegyük fel, hogy nézzük az online társközvetítők kínálatát. Lapozgatunk a megannyi nő és férfi fényképei között. Meg-megállunk és eltűnődünk:
- Vajon tényleg olyan kedves, mint ahogyan a képen látszik?

szex - szerelem blog

A leggyakoribb kérdés azonban:
- Vajon pont én kellenék neki?
Mostani Szex, szerelem blogunk összefoglalójában a múlthéten említett visszautasítást emelném ki ismét. Azzal az új gondolattal, hogy kiválasztás.

szex - szerelem - kiválasztás

Amikor férfiként ezeket a weboldalakat néztem nem a visszautasításra, hanem a kiválasztásra koncentráltam. Javaslom ezt gyakorlatként mindannyiótoknak!
Amikor ilyen feladatok előtt állok - bármikor is, a következőt csinálom: 
- Egyik kérdést sem teszem fel magamnak.

szex - szerelem - rokonszenves

Stratégaként állok a feladathoz. Mindaddig feladatnak és nem konkrét helyzetnek tekintem a kapcsolatfelvételt, amíg a jelölt nem kezd rokonszenvesen kommunikálni velem. Ezért "legyártottam" két panelt. Rövid, de rendkívül egyedi szöveget. Bárki is bukkan fel a másik oldalon, ezt alkalmazom.

szex - szerelem - módszer

Jól hallod tehát! Én az általában nagyon spontán szangvinikus, olyan tervszerűen cselekszem, mint egy melankolikus. A rengeteg visszautasítás miatt voltam kénytelen megtanulni ezt a módszert. Tudatosan nem táplálok érzelmeket senki felé mindaddig, amíg nem ír valami rokonszenveset.

szex - szerelem - tetszik

Vannak olyan társközvetítő oldalak, ahol ezt a szoftverpszichológusok felismerték. Nagyon megkönnyíti a kapcsolatfelvételt, ahol egyetlen kattintással kifejezhető, hogy a másik tetszik-e. Zoltai Miklós terapeutával készült interjúból tudom, hogy a facebookban pl. van a megbököm.

szex - szerelem blog

Azért az látszik hogy nem a kommunikáció csúcsa böködéssel és kattintgatásokkal kinyilvánítani érzéseinket. Többek között azért sem, mert rendkívül félreérthető. Azonban már egy viszonylag jó kiinduló. 
- De hogyan tovább? 
Előző Szex, szerelem blogunkban erről beszéltünk.

szex - szerelem - nőül

Ezen a héten ezzel fogjuk folytatni tovább. Azonban már most kiemelném, hogy: 
- Az online kapcsolatfelvételnél még sokkal félreérthetőbb a női indirekt közlési mód. A legtöbb konfliktus nő és férfi között abból fakad, hogy mi férfiak gyakorta nem értjük ha "nőül" beszéltek hozzánk.

szex - szerelem - nőiesség

Néha olyan, mintha valami idegen nyelven próbálnátok meg közölni velünk, hogy mit akartok tőlünk. Találkoztam nőkkel, akik ráadásul személyes sármjuknak, nőiességük csúcsának tartották szeszélyes kommunikációjukat. Ez viszont intelligencia függvénye is.

szex - szerelem - intelligens

Az intelligens férfi tudja, hogy a nők más nyelven beszélnek. Az intelligens nő pedig tudja, hogy a férfiakkal más nyelven kell beszélniük. Na persze ez sem feltétlenül old meg mindent. A legtöbbet erről a Dr. Harsányi Edit orvos-természetgyógyásszal készült interjúból tanulhattunk.

szex - szerelem blog

Igaza lehet annak a hölgynek, aki az előző heti Szex, szerelem blogunkkal kapcsolatosan szóvá tette a visszautasítás mennyiségének különbségét. Elképzelhető, hogy az online kapcsolatfelvételben a nők a megszokottnál több visszautasítást kapnak.

szex - szerelem - sikeresebbek

Elképzelhető, ugyanis egy mesterséges kommunikációs felületről van szó. Teljesen más szabályokkal. Még csak néhány éve alakulgatnak, de egyre több és egyre sikeresebbek ezek a weboldalak, a mögöttük lévő egyre nagyobb pénzeknek köszönhetően.

szex - szerelem - csetelni

Későbbi Szex, szerelem blogunkban jobban rávilágítok a működésükre és pénzügyeikre. Most azonban nézzük levélírónk esetét! 
"Néhány hete regisztráltam egy társközvetítő oldalon. Felvettem egy pasival a kapcsolatot és csetelni kezdtünk: 

szex - szerelem - diplomám

- Mivel foglalkozol? - kérdezte tőlem szinte rögtön a legelején.
- Egy nagy cégnél vagyok középvezető. Mellette az első diplomámért tanulok ezerrel... És Te? - kérdeztem vissza.
- Nekem ilyen nőkre nincs időm! - jött a válasz. - Ne raboljuk feleslegesen egymás idejét!
Majd letiltott a listájáról.

szex - szerelem - pasik

Ilyen durva és faragatlan visszautasítást még életemben nem kaptam senkitől. Még próbálkoztam pár fickóval, de hamar elment aztán az egésztől a kedvem a visszautasítások miatt. Sokkal jobb, amikor a pasik akarnak bepróbálkozni nálam és én utasítom vissza őket."

szex - szerelem - viselkedik

Már hallom lelki füleimmel férfitársaim felháborodást! Azonban nem kell ítélkezni. Azt szoktam mondani, hogy mindaddig, amíg nem ismerjük egy másik ember tényleges körülményeit nem tudhatjuk, hogy miért viselkedik, miért beszél úgy, ahogyan éppen kifejezi magát.

szex - szerelem - szellemileg

Elmondom például, hogy egy 50 éven túli, özvegyasszonyról van szó. Szinte semmilyen tapasztalata nincs a férfiak terén, az elhunyt férjén kívül. A blogunk férfikövetői között lesznek férfiak, akik nagyra értékelik, hogy 50 felett szerez diplomát. Szellemileg toppon lehet tehát.

szex - szerelem - vonzó

Ráadásul valószínű, hogy felnőtt gyermekei vannak. Valamint az sem közömbös egy szexuálisan kulturált férfi számára, hogy ebben a korban az asszonyok már túl vannak általában a változó koron. Így számos tekintetben egy rendkívül vonzó teremtésről van szó.

szex - szerelem - férfi

Üzenem tehát innen is a fiatalasszonynak :-), hogy: 
- NE ADD FEL! 
Keresd meg egy korábbi Szex, szerelem blogunk tatalmát. Amelyikben Nóri írja le, hogy: 
- 20 férfiból 16 az teper. Valamint húszból egy pasi mindig van, aki csodálatos férfi... 

szex - szerelem blog

Riporter: A rövid összefoglalóban újabb ismereteket is kaptunk. E heti Szex, szerelem blogunkat holnap akkor innen folytatjuk...