2014. június 30., hétfő

Szex - Szerelem 06.30

Riporter: Múltheti Szex, szerelem blogunkat egy igen izgalmas témánál voltunk kénytelenek megszakítani, hogy aztán majd egyben láthassuk a női telefonálási igények kielégítését...

szex - szerelem - blog

Folyamatosan kapjuk az e-maileket. Többen besegítünk már a feldolgozásukban. Volt aki azt kifogásolta, hogy az elmúlt napokban keverednek a Szex, szerelem blogban a párkapcsolati kommunikáció és az online társkeresésre illetve társtalálásra vonatkozó hasznos ismeretek.

szex szerelem blog

Ezt mi is érzékeljük itt a Kornéllal való beszélgetésekben. Azonban ez egy blog. Szex, szerelem blog. Egy elektronikus gyűjtő és üzenőfal. Amelynek az az elsődleges célja, hogy azonnal reagáljon a blogot követők elektronikus leveleire. 

szex szerelem - blog

Készül Kornél könyve. Valamint nagyon sok résztémát feldolgozó CD, DVD info-termék. Ezek rendkívül áttekinthetően prezentálják a Szex, szerelem blogban valamint a Kornél egyéni illetve csoportterápiáin lecsapódott és letisztult ismereteket, élményeket.
Folytassuk!

szex - szerelem - telefonálás

Kornél: Gyönyörű nagy fiam lepett meg párnapja az ifjú titánok magabiztos eltökéltségével. Beszélgettünk a párkapcsolatokról. Aztán leginkább az ő jelenlegi kapcsolatáról. Elmesélte a barátnője telefonálási szokásait. Mire én megmutattam neki "A női telefonálási szükségletek" tréninget.

szex - szerelem - kommunikáció

Fellapoztam neki a tréning jegyzetében, hogy a párkapcsolati kommunikáció nem igazán a férfiak legerősebb képessége a kedvesük megtartására. A telefonálásban pedig különösen van hová felzárkóznunk. Ezt nekünk külön meg kell tanulnunk.

szex - szerelem - gyakorolunk

Mindaddig gyakorolnunk, gyakorolnunk és gyakorolnunk kell, amíg készségszintre nem fejlesztjük magunkat! Erre azt mondja nekem a 19 éves, most (kitűnőre) érettségizett nagyfiú:
- De apa! Jönnek ezek a dolgok maguktól, amikor kell!

szex - szerelem - női titkok

- Igen? - kérdem tőle, a terapeuták végtelen nyugalmával. Miközben szülőként majd szétrobbantam a dühtől. De azért nyugodtan folytattam:
- És mégis mikor lesz annak az ideje, amikor a női titkok csak úgy "magától jönnek" a fejedbe? - kérdeztem.

szex - szerelem - vitatkozni

- Úgy mondod, mintha az angol felsőfokúd vagy a matek meg a többi kiváló tudásodat bizonyító ötösök minden erőfeszítés és befektetett idők nélkül "maguktól", tőled függetlenül keletkeztek volna!
- Az más! - próbált nagyon magabiztosan vitatkozni velem...

szex - szerelem - megoldani

- Igen? Akkor meséld el nekem, hogy: Hogyan akarod megoldani a barátnőddel kialakult problémáidat?
- Majdcsak leszokik róla...

szex - szerelem - kiakadva

- Tényleg? Mint a húgod vagy a nővéred? Vagy éppen édesanyád? Sőt! Emlékszel min van kiakadva a nagyapád nagymamával kapcsolatban? - sejtette mire gondolok, de azért újra elmondtam:

szex - szerelem - NŐ

- Nagymama állandóan csak arra használja nagyapa notebookját, hogy Skype-oljon a barátnőivel. Mi-NŐ csoda...! Szerinted mikor lesz az a "majdcsak", amikor a barátnőd leszokik arról, hogy NŐ legyen?

szex - szerelem - nyár

- Na jó! Had nézzem meg azt a jegyzetet! Neten nincs fenn valahol? - próbálkozott még egy picit. 
De láttam rajta, hogy elkezdte érdekelni a dolog. 
Végre itt van a nyár! Nem kell a tanuláson görcsölni jó pár hónapig! Utána viszont keményen jön az egyetem.

szex - szerelem - felszabadult

Akkor már nem igazán lesz rá ideje. Most lazán kipróbálhatja a megannyi buliban és felszabadult helyzetekben az újonnan szerzett ismereteit. Annyi csak, hogy a kapott jegyzeteket rövid idő alatt elolvasgatja.
Nem csak a telefonálást!

szex - szerelem - Lukács Laci

Lukács Laci (Tankcsapda) énekli - mellesleg évekig szomszédok voltunk és jó haverok... - Neked őt idézem, amikor ezt a Szex, szerelem blogot hallgatod, olvasod:
"...én, figyelek Rád. 
Előttem ne legyen titkod, én nem vagyok az apád."

szex - szerelem - ősöd

Szóval Neked könnyebb meghallgatnod, elolvasnod mindezt, hisz Neked nem én vagyok az apád... :-)
De vajon Te mit szólnál hozzá, ha az ősöd nem hegyi beszédet tartana Neked, amikor a problémáiddal fordulnál hozzá

szex - szerelem - facebook

Sőt profi tréningek jegyzetét lapozná fel előtted és azokat a titkos mondatokat tenné eléd, amik konkrétan a problémáidra adnak azonnali válaszokat. Sőt kimásolná például ebből a blogból a Neked szóló részeket és elküldené a facebookodra vagy e-mailben...

szex - szerelem - jegyzet

Mutattam a srácomnak, hogy mekkora - általam lekörmölt - jegyzetgyűjteményem van már. Különböző tréningeket, eladásokat, könyveket írtam már ki magamnak jegyzetekbe így. Az óriási könyvtáramon kívül természetesen.

szex - szerelem - blogger

Amellett, hogy évtizedek óta dolgozom trénerként. Pár éve pedig íróként majd bloggerként, és közben újra előadóként.
Ő most került abba a korba, térbe és időbe, amikortól már időt, energiát és pénzt kell fektessen ezekbe az ismereteibe is. És folyamatosan. 

szex - szerelem - kielégítő

Mert enélkül nem fog menni. Emberi kapcsolatok és főként egy jó, biztonságos és szexuálisan is kielégítő párkapcsolat nélkül semmi nem lesz teljes a Te életedben sem. Mindenképpen megéri a befektetést egy-egy hasznos könyv, DVD, előadás, tréning, stb.

szex - szerelem - női titkok

Korábban már említettem, hogy betanuló trénerként részt vehettem egy hölgyterapeuta több tréningjén is. Hatékony stratégiát és taktikát tanított. Igazi női titkokat.
Egyik alkalommal arra tanította a párok férfi tagjait, hogy:

szex - szerelem - teljesítmény

"Hogyan kell velünk nőkkel teljesíteniük a férfiaknak 
a telefonnal (telefonálással) kapcsolatos szükségleteinket." 
Komoly ismereteket, majd feladatokat adott a résztvevőknek. Aztán pedig a következőképpen pontozta a férfiak különböző teljesítményét:

szex - szerelem - hívj fel

- Törekedj arra - kezdte, - hogy elbűvölően figyelmes férfiként, számunkra - a nők számára szükséges -, napi kommunikációs igényeinket is kielégítsd!
- Azzal például, hogy naponta legalább kétszer-háromszor hívj fel bennünket! - Ez hívásonként 1, 2 pontot ér számodra. 

szex - szerelem - pont

Az első kettő hívás egy-egy pont. A harmadiktól 2 pont/hívás.
- Ha ezt minden nap rendszeresen megteszed, - akkor az 5 pont/nap.
- Ha te kezdeményezed a hívásoddal a telefonálást, és nem várod meg míg mi kezdünk el hívogatni téged, az plusz pont. Hívásonként + 1 pont/nap.

szex - szerelem - dumálunk

Ennél a résznél pillantott fel rám először és jelentőségteljesen a fiam az írásból.
- Szóval ha én hívom fel, - kezdte - azt már megfigyeltem, hogy azt tényleg jó néven veszi. Olyankor mintha rövidebbek is lennének a beszélgetések. Nyilván hiszen én mindig konkrét dologgal hívom fel. És csak addig dumálunk, amíg azt megbeszéljük.

szex - szerelem - hol vagy

Ezután megkérdeztem a srácomtól, amit a terapeutanő tanított nekünk:
- Te gyakran megkérdezed a barátnődet, amikor felhívod, hogy "hol vagy?"
- Igen apa! De honnan tudod?

szex - szerelem - mi férfiak

- Na látod ez az! A trénernő tudta. Én is tőle tanultam. Meg azt is, hogy - gondolom te is akkor hívtad eddig a barátnődet mint - mindannyian mi férfiak. A "hol vagy?" után azt kérdezzük, hogy:
- Mikor és hol találkozunk? - Valamint, hogy: 
- Meddig érsz rá?

szex - szerelem - dumcsizni

- Hát ja... Mi másért?
- Hát kisfiam, hogy szeressük a lelküket is! A nők imádnak telefonon dumcsizni. Nekik a telefon teljesen mást jelent mint nekünk férfiaknak. Kapcsolattartást. Erről már én írtam egy korábbi Szex, szerelem blogunkban. Majd átküldöm e-mailen neked.

szex - szerelem - blog

- Oksa...

Riporter: Holnapi Szex, szerelem blogunkat - ezen előzmények feltárása után - Kornél ismerteti azt a okostelefonos megoldást, ami forradalmasítani fogja a netes információáramlást...