2014. június 17., kedd

Szex - Szerelem 06.17

Riporter: Mai Szex, szerelem blogunkban visszakanyarodunk a témához, amikkel kapcsolatosan e-mailben érkeztek kérdések észrevételek...

szex - szerelem - megoldás

Kornél: Nagyon kicsit kanyarodtunk csak el a témánktól Borbásné Csilla e-mailje kapcsán. Fontos kérdései voltak, amik idevágtak. Ugyanis napok óta az egyén, - egy nő illetve egy férfi jelen - problémájának MOST történő megoldásáról beszélgetünk.

szex - szerelem - újszülött

Egyéni szinten senkit nem érdekel, hogy Magyarországon a lakosság fogy. Hogy elöregszik az országunk. Meghalnak az emberek, miközben egyre kevesebben vannak az újszülött csecsemők. Jóval kevesebb gyermek születik hazánkban, mint ahány felnőtt elhalálozik.

szex - szerelem - máról-holnapra

Egyéni szinten ez a probléma senkit nem érint most.
Csilla e-mailjéből is az derült ki, hogy a "máról-holnapra élünk" jelenség figyelhető meg nagyon sok embernél. De az is kiderült a fiatalasszony e-mailjéből, hogy:

szex - szerelem - párkapcsolatok

"- Két fizetésből, azért könnyebb..." Ez már jövőbe tekintő gondolat.
Ez a felismerés szerencsére, - a 2009. utáni megváltozott gazdasági körülmények hatására - jelentősen érzékelhető az emberek között. A párkapcsolatok komolyan felértékelődtek. 

szex - szerelem - kapcsolat

Ha nem is a hagyományos értelemben vett családi formát választják az emberek, ettől függetlenül óriási igyekezetet mutatnak kapcsolatot keresni, kapcsolatban lenni és maradni. Összejönnek és próbálnak egy háztartást fenntartani.

szex - szerelem - esküvő

Az esküvői iparban érdekelt szakembertől pár napja hallottam, hogy Magyarországon ismét egyre több esküvő van. Folyamatosan növekszik ez a szám. Ez jó hír. A már korábban házasságban élt emberekre ez sajnos már nem igaz.

szex - szerelem - együttélés

Azonban az mindenképpen kedvező változás, hogy a válás miatt egyedül maradt nők és férfiak mostanában gyakrabban "összebútoroznak". Az együttélési sorsközösség vállalása mindenképpen könnyebbé teszi az életüket. 

szex - szerelem - nagyszülők

Természetesen ez óriási alkalmazkodással jár. Mindenki részéről. A párt alkotó felnőttek és a gyerekeik részéről is. Ezekben a helyzetekben a nagyszülők nagyon sokat tehetnek az így kialakult családokért. 

szex - szerelem - kisöregek

Lelkesítő számomra, hogy számtalan helyen látom és hallom, hogy a nyugdíjas korú nagyszülők anyagilag is támogatják a fiatalokat. Gyermekeiket, unokáikat. Csodálatos nemzettségteremtő "kisöregek", akik az utolsó falatot is képesek megosztani szeretteikkel.

szex - szerelem - párkapcsolat

Az ilyen támogatást élvező pároknak törekedniük kell a harmonikus párkapcsolat kialakításához. Kortól, erőnléttől, nap- és évszaktól függ ugyan. De a rendszeres, kielégítő nemi kapcsolat feltétlenül hozzátartozik a jó és tartós párkapcsolathoz.

szex - szerelem - szerelmeskedő

Nagyon sokszor elmondtam és még el fogom mondani, hogy:
- Szerelmeskedni, szeretkezni, szexelni kell jól megtanulni két embernek egymással.
Ma már minden feltétel megszervezhető ahhoz, hogy a párkapcsolatban élők, a "rendszeresen szerelmeskedő párok" közé tartozhassanak.

szex - szerelem - szexualitás

Ehhez viszont el kell jutnunk a megfelelő partner megtalálásához.
Nem csak család és párterapeuta vagyok, hanem igen mélyen és hatékonyan foglalkozom a szexualitás hiányos ismerteiből, elutasításából fakadó problémákkal is. 

szex - szerelem - kielégítés

Emiatt látom, hogy milyen magabiztosan teremtenek tartós kapcsolatokat azok a nők, akik jártasak a férfiak szexuális kielégítésében.
Mivel nagyon gyakorlatias vagyok, tudjátok a kedvenc kérdésem mindig a HOGYAN.

szex - szerelem - titkot

Egy korábbi Szex, szerelem blogunkban nagyon sok HOGYAN-titkot megosztottam már meg a követőinkkel. Most ezt folytatom. És bizony a női oldal felől megközelítve a siker kulcsát.

szex - szerelem - dönti el

Miért a nők oldaláról közelítem meg a megoldást?
Nemrég egy női magazinban olvastam. Egy rendkívül rangos és ismert női szakértő írta, hogy:
- Azt, hogy mikor és ki dönti el, hogy ki lesz egy párkapcsolatban a másik fél, azt mindig és csakis kizárólag az egyik fél dönti el:
Ő, a Nő!

szex - szerelem - terapeuta

Számtalan támadás éri a férfi terapeutákat, amikor erről beszélnek vagy írnak. Nem csak engem mindegyikőnket. Női szexuálterapeutától hamarabb elfogadják ezt a tényt a bajbajutott nők. 

szex - szerelem - izgalmas

Azonban a férfi aspektus legalább annyira izgalmas. Hanem jobban. Dr. Veres Pál, Zoltai Miklós, Dr. Csernus Imre, - például, ha készséget mutatunk, hogy odafigyeljünk rájuk.
Legutóbbi e-mail írónk, Borbásné Csilla is kiemelte többször a levelében:

szex - szerelem - veszteség

1. "Ma már bármit megtennék, hogy ne veszítsem el férjemet."
2. "A férfiak 'minőségi' szexre vágynak otthon is. 
3. "Egyetértek, hogy meg kellett volna dolgokat tanulnom."

Igaza van Csillának! Ő a saját bőrén tapasztalta meg, a lehet pótolhatatlan veszteséget.

szex - szerelem - bölcs titkok

Nos csak annyit teszek hozzá, hogy a nemiség misztikuma és rejtőzködő intimitása miatt ezek nem csupán "dolgok". Ezek bölcs titkok, ahogyan azt több korábbi Szex, szerelem blogunkban már beszéltük.

szex - szerelem - titkok

A jó pár megtalálásának titkai. - Nőknek... (Tudni vágyó Casanováknak.)
A titkok elsajátításának készségével felvértezett nő már tudatában van a szükségletének. Ő már nem céltalanul bolyongva indul el a világban párt találni magának.

szex - szerelem - szűzhártya

A következő akár egy igaz történet is lehet, ahogyan nők gyakorta indulnak neki a párkeresésnek:
Két szűzhártya megy a sivatagban. Mire megkérdi az egyik:
- Hová tartunk drágám?
- Nem tudom, de majdcsak kilyukadunk valahol!

szex - szerelem - trófeagyűjtő

Az ilyen hozzáállásnak tényleg az szokott a vége lenni, hogy egy-egy trófeagyűjtő Don Juan ágyában lyukadnak ki aztán. Persze ez is lehet egy cél. De akkor is.
Terv, stratégia és taktika szükséges.
# Mert nem párkeresés a cél, hanem pártalálás. Még ha alkalmi pár. Akkor is.

szex - szerelem - pártalálás

Arra ösztönözzük a pártalálással a tudatalattinkat, hogy ne keresgélve bolyongjon a sivatagban, hanem pártalálási céllal fókuszáljon a teendőkre, a hasznos feladatokra.
A pártalálás három fő titka, egyben stratégia lépései a következők:

szex - szerelem - adottságok

1. - El kell döntenünk tehát, hogy befejezzük a párkeresést. Mostantól a pártalálásra koncentrálunk.
2. - Vegyük elő, hogy ehhez milyen adottságokkal, és milyen erőforrásokkal rendelkezünk!
3. - Írjunk le pár gondolatot ezzel kapcsolatosan egy papírra.

szex - szerelem - kész vagyok

Nekem, amikor ezt csináltam egy régi CD borító papírja akadt a kezembe. Erre kezdtem el írni.
Az első gondolatom, amit leírtam, hogy:
- Kész vagyok párt találni Magamnak!

szex - szerelem - odanyilaztam

Mivel a felkiáltó jel nem fért a mondat végére, praktikusan a mondat elejére biggyesztettem oda. Aztán folytattam:
- Adottságaim: Koromhoz képest jól nézek ki! Egészséges vagyok. Szeretem magam. Jó ruháim, ingeim, cipőim vannak...
Aztán jöttem rá, hogy ez már az erőforrásaimhoz tartozik. Odanyilaztam.

szex - szerelem - szórakoztató

Szóval mint látod én elkezdtem. Egyébként meg nagyon szórakoztató játék, tényleg összeszedegetni a dolgaimat. Aztán megfordítottam a lapot. Mikor az is tele lett, egy füzetet vettem elő és abba folytattam. 

szex - szerelem - lelkesítő

Nagyon lelkesítő látni, hogy mi minden áll rendelkezésemre a pártaláláshoz. És nem csak a pártaláláshoz, hanem a pármegtartáshoz, a munkám végzéséhez, a kapcsolataim ápolásához, az egész életemhez. Van egy mondás:

szex - szerelem - kezdődött

"Most kezdődött el életed hátralévő része..." Így a következőt írtam a papír fejlécére:
- Most kezdődött el életem hátralévő része. Tök jó! :-)
Nagyon sokat köszönhetek a páromnak!

szex - szerelem - tapasztalat

Azt szeretném, ha Te is így éreznéd Magad! 
Folytatom tehát. Rendkívül sok megtanult és saját tapasztalatomat is megosztok a következőkben Veled. Némelyikük nagyon mély titok. 

szex - szerelem - lesznek

Sokat közülük részletesebben mondok el. Lesznek, amik gondolkodásra késztetnek. Lesznek a saját élethelyzetedre igazítandók. Az is lehet, hogy lesz ami nem nyeri el a tetszésedet. Azonban egy próbát mindenképp megér.

szex - szerelem - magabiztosság

Amikor ilyen előre megírt taktikákat alkalmaz az ember, az elején mindig kétségei támadnak. Nekem is voltak, de megnyugtatlak. Elmúlnak a kétségeid. Helyét a bizonyosság és a magabiztosság váltja fel. 

szex - szerelem - írásbeli

A sikerek pedig arra ösztönöznek majd, hogy az élet más területein is alkalmazd a "forgatókönyvírást". Az írásbeli tervezést. Hidd el, hogy számomra ez volt az egyik legnehezebb. 

szex - szerelem - megvalósulni

Mára azonban már tele és körbe vagyok véve mindenféle papírokkal és füzetekkel. A legnagyobb találmánya a XIX.-dik századnak az online fecnik... Azokból is rengeteg van már nekem. 
Mert:
"Csak ami le van írva, kizárólag az tud megvalósulni...!"

szex - szerelem - társat

A tudással, a millió fecnivel felvértezett nő illetve férfi célja tehát nem társat keresni, hanem:
# TÁRSAT TALÁLNI!
Mielőtt továbbmennék egy fontos dolgot szeretnék tisztázni! Mi férfiak nem azért regisztrálunk egy társkereső weboldalon, mint Ti nők! 

szex - szerelem - talál

A keresés szót szerintem nekünk, férfiaknak találták ki, mert mi nem találni indulunk, hanem keresni. És mivel mindig a nő dönt, azt várjuk, hogy végre ránk találjon valaki. Mi úgy vagyunk vele, ahogy Dr. Veres Pali bácsi mondta. Mint a kóbor kutyák. 

szex - szerelem - fürdet

Loholunk egyik szagtól a másikig. Amíg be nem fog, meg nem fog bennünket valaki. Megetet, "megfürdet", gondoskodik rólunk. A fürdetést képletesen értem. A kutyákkal ellentétben számunkra a rendszeres szexuális szükségletet jelenti a példámban. 

szex - szerelem - független

Egy későbbi Szex, szerelem blogban részletesebben fogunk még beszélgetni a férfiak egyéb titkairól.
Most lássuk a hölgyeket!
Az esetek igen nagy többségében egy nő akkor regisztrál egy *társkeresőn, ha független. (*társtalálón) 

szex - szerelem - társtaláló

Egyébként kár lenne az elvesztegetett időért.
Az esetek igen nagy részében sajnos itt be is fejeződik viszont egy nő társtaláló stratégiája.
Pedig általában ezek a modern oldalak már igyekeznek, legalább az alapvető célokat tisztázni. 

szex - szerelem - elképzeléseim

Például:
- Férfit vagy nőt keresel?
- Laza, szex, tartós, baráti, stb. kapcsolatot keresel?
Azonban általában ezzel ki is merül a "páromra vonatkozó elképzeléseim" kérdéscsoport.

szex - szerelem - közvetítő

Persze vannak komoly, profi szakemberek által üzemeltetett közvetítő (és nem kereső) szolgáltatások. Természetesen úgy beszélek róla, hogy én is befizettem magam korábban. Több ilyen szolgáltatásra is. 

szex - szerelem - opció

Az egyik 30.000,- Ft volt, a másik 70.000,- Ft, a harmadik 135.000,- Ft lett volna. Azt akkor egyenlőre nem vállaltam be. Próbaként előbb inkább az ingyenes opciót választottam. Az az volt, hogy felvették az adataimat. 

szex - szerelem - fizetős hölgy

Azonfelül rögzítették, hogy mit szeretnék. És kiközvetítették a telefonszámomat egy fizetős hölgynek. Nem tudom miért, de a 30 ezres hozta a legjobb eredményeket. Hozzáteszem, hogy mind három szolgáltatás igénybevétele között több év telt el. 

szex - szerelem - tetszett

Valamint azt is el kell mondanom, hogy mindháromból rengeteget tanultam.
Az ilyen szakemberek legfontosabb szolgáltatása a célok pontos tisztázása és leírása.
Ebben nagyon profik voltak mindhárman. Tetszett. 

szex - szerelem - múltbeli kapcsolat

Annál is inkább, mert mint terapeuta, van hogy én is segítek párt találni a pácienseimnek a pácienseim közül.
Volt például egy hölgy, aki azért keresett fel, hogy segítsek neki lezárni a múltbeli kapcsolatát. 

szex - szerelem - tisztáztuk

Valamint, hogy tárjuk fel az okokat, hogy ne kövesse el még egyszer ugyan azokat a hibákat, amiért a párkapcsolatai megszakadtak. Közben tisztáztuk a céljait, a jövőbeni elképzeléseit. Hihetetlenül ragaszkodott a kék szemű elvárásához. 
Ugyanis...

Riporter: Holnapi Szex, szerelem blogunkat innen folytatjuk.