2014. június 25., szerda

Szex - Szerelem 06.25

Riporter: Tegnapi Szex, szerelem blogunkat egy igen izgalmas témánál voltunk kénytelenek megszakítani...

szex - szerelem - blog

Kornél: Ma viszont nagy lelkesedéssel folytatjuk a Szex, szerelem blogunkat a telózással.

Több terapeutával és más lelki eredetű problémákkal foglalkozó kollégákkal beszélgetem már erről. Szinte valamennyiüknek az volt a tapasztalata, mint nekem.

szex - szerelem - korlátlan

Kiderült, hogy nagyon sok párkapcsolati és egyéb lelki probléma okozója a korlátlan telefonálás. Egy okostelónak ma már egyéb korlátlan használati lehetőségei is vannak. Ezzel egyre több gondot okoz. Több a probléma, mint amennyi előny származik belőle.

szex - szerelem - mobil kultúra

Az nagyon jó, hogy nem csak hangközi kommunikációra alkalmasak ma már. Azonban egyszerűen túl gyorsan, túl hirtelen jött be az emberek életébe, ez az úgynevezett mobil kultúra. Bizonyos idősebb korosztályok teljesen kimaradtak belőle. Emiatt a szociális és mentális különbség miatt nem alakult ki, valamint nem normalizálódott az egészséges szintű felhasználási rendszere.

szex - szerelem - túlságosan

Egész egyszerűen nem akkor, nem úgy és nem jól használják az emberek a mobiltelefon által kialakult szabadosságot. Túlságosan gyakran és túlságosan mélyen avatkoznak bele a telefon személyes helyzeténél fogva a másik ember identitásába. 

szex - szerelem - egyre

Ennek a szociálisan így kialakult helyzetnek az is komoly okozója, hogy a telefonok egyre szebbek, egyre okosabbak. Tulajdonosaik emocionálisan is ragaszkodnak, érzelmileg is kötődnek hozzá. Mindig maguknál, maguk közelében tartják és állandóan bekapcsolva. 

szex - szerelem - játékosnak

Ezáltal észrevehetetlenül óriási és szükségtelen függőséget okoznak maguknak. Ezenfelül különböző játékos alkalmazások tartják fenn a folyamatos kontaktust a készülék és a használója között. Ezek nagyon izgalmasak számomra is. 
A mértéket kell tudatosítanunk magunkban!

szex - szerelem - független

Egyik páciensemet arra kértem, hogy kapcsolja ki és hagyja nálam a következő találkozásig a telefonját. Provokáltam, hogy úgy sem tudja megcsinálni.
- Ó nekem ez nem probléma! Én független vagyok mindentől és mindenkitől a világon. - Mondta nagyon meggyőzően. 

szex - szerelem - kikapcsolva

Majd elővette és egyetlen mozdulattal kikapcsolta a rendkívül vonzó készüléket és átadta nekem. Megbeszéltük a következő terápiánkat egy hét múlva. Azaz egy hétig nálam lesz kikapcsolva a telefonja.

szex - szerelem - imádott telefonod

Közületek lenne valaki, aki képes lenne erre a bátor tettre?
El tudod Magad képzelni az imádott telefonod nélkül akár csak egy napra is?
Vagy akár csak azt, hogy egy jó pár órára kikapcsold?

szex - szerelem - ellenőrzitek

Akik hallgatjátok, olvassátok amiről most beszélek, önkéntelenül is a telótokhoz nyúltok. Igaz? 
Ellenőrzitek a töltöttségét. Ellenőrzitek, hogy nem hívott-e valaki vagy, hogy a játékban éppen hol tart a virtuális jelenség. 

szex - szerelem - szex is van

Láttam olyat egy fiatal lánynál, hogy egy nagyon csúnya macskát kellett a beállított szoftver szerint etetnie, altatnia, mosdatnia, különben nyüszített keservesen a dög a hangszóróból. Szívesen megkérdeztem volna tőle:
- Szex is van? - de nem tettem!

szex - szerelem - kielégíteni

Szó sincs róla, hogy bárkit is elítélnék a szokásai miatt. Arról beszélek, hogy a párkapcsolatokra milyen hatással van a mobilvilág... - Nem jó hatással!
A fiataloknak szerelmeskedniük kell, nem a telójukkal kielégíteniük magukat. 

szex - szerelem - párkapcsolatban

Egymást kell kielégíteni, egymás kielégítésére kell törekedni nem pedig egy virtuális világ elvárásainak megfelelni. A világ legcsodálatosabb és legegészségesebb élménye egymást pajzán gondolatokkal, majd szerelmes játékokkal jól felizgatni utána kielégíteni. 

szex - szerelem - örömködés

- Ha szexuálisan is tökéletes és harmonikus párkapcsolatban léteztek egymással. 
- Ha egy folyamatos és érdekes beszélgetés zajlik köztetek mindig amikor együtt vagytok. 
- Ha az örömködésről, az örömszerzésről szólnak az együtt töltött óráitok. 
- Ha a hasznos könyvek olvasásának élménye sem marad ki a közös életetekből...

szex - szerelem - szabadság

És a legfontosabb!
Ha nem jöttök vissza hozzám, - úgy ahogyan az imént említett páciensem - alig egy óra elteltével, hogy:
- Mégis csak hiányzik a mobilom! - sóvárgással.
Akkor van meg Bennetek a függetlenség és az igazi szabadság.

Na most félre értés ne essen! 

szex - szerelem - alkalmazkodni

Nem baj, ha nincs meg benned ez a vágy. A baj ott kezdődik, ha nem tudunk vagy nem is akarunk alkalmazkodni azokhoz az emberekhez, akikben viszont benne van.

Azért sem szabad pálcát törnöm senki felett mert én is átéltem ezekből sok mindent és függtem. 

szex - szerelem - hiedelmeim

Sőt bizonyára vannak még önkorlátozó téves hiedelmeim, amik miatt ma is függök. Volt, hogy a mobiltelefonomtól is függtem. Egyikőtöknél sem vagyok se jobb, se több. Sőt minden ember felettem áll azzal, amivel ő sokkal többet tud nálam. 

szex - szerelem - titkok

Tisztelem, becsülöm és szeretem az embereket.
Éppen ezért nem tiltással, hanem az alkalmazkodás megtanulásával, a tanulási titkok megosztásával igyekszem segíteni. Főként a legfelszabadítóbb érzés megtapasztalásához. 

szex - szerelem - orgazmus

A teljességgel történő megéléséhez és rendszeres gyakorlásához. A szexuális kielégüléshez, az orgazmushoz. Valamint a kielégítő nemiség titkában rejlő hosszú és egészséges élethez. A boldog párkapcsolathoz.

szex - szerelem - blog

Ha ehhez az kell, hogy megtanuljunk alkalmazkodni a női telefonálási szokásokhoz, akkor megtanuljuk!
Ahogy a tegnapi Szex, szerelem blogunkban meséltem:
- Nem hív fel egyszer sem! - Panaszkodja el magát páciensem a fiújára.

szex - szerelem - túloz

- De hát dolgozom egész nap! - Látom az őszinte kiszolgáltatottságot a jelenlévő fiún.
- Nem hiszem el, hogy egy perced sincs rám! - Túloz provokálóan a kis hölgy.
Bármennyire is túloz, ilyenkor a nők oldalára kell állnom. 

szex - szerelem - pármegtartó erény

A kommunikáció ugyanis nem a férfiak legerősebb pármegtartó erénye. A telefonálásban pedig különösen le vagyunk maradva. Ezt nekünk teljesen másként kell felfognunk. És külön magunkra kell erőltetnünk. 

szex - szerelem - női titkok

Legalábbis addig, amíg készségszinté nem válik bennünk. Tanulnunk és gyakorolnunk kell! Ehhez én magam is beszereztem néhány nagyon hatékony stratégiát és taktikát.

Igazi női titkokat.

szex - szerelem - teljesítenünk

Ahogy korábban említettem, betanuló trénerként vehettem részt egyszer egy hölgy terapeuta tréningjén. Arra tanította a párok férfi tagjait, hogy 
"Hogyan kell velünk nőkkel teljesíteniük a férfiaknak 
a telefonnal kapcsolatos szükségleteinket." 

szex - szerelem - tökéletes férfi

Rendesen kemény tanácsokat adott, és pontozta a különböző teljesítményeket a következőképpen:
Úgy lehetsz figyelmes és szeretetteljesen tökéletes férfi, hogy 
- Naponta kétszer-háromszor felhívod a szeretett nődet. - Hívásonként 1, 2 pont.

szex - szerelem - plusz pont

- Minden nap. - akkor az 5 pont.
- Ha te kezdeményezed a beszélgetést és nem várod meg míg ő hív fel plusz pont. 
Valamint még egy különleges hasznod lesz belőle. Te irányítod az időtartamát. 

szex - szerelem - szex minősége

Így ezek lehetnek a te ingerküszöbödnek megfelelő mindössze két perces beszélgetések. 
Az összegyűjtött pontszámok alapján az esti vacsora és szex minősége messze magasabb lesz. Szemben a napközben a nőt ért sérelmekkel. 

szex - szerelem - szeretsz még

A munkahely, a gyerek, a szomszéd és a megannyi ellentmondásos kommunikációból adódó problémás helyzet elpanaszolása. Vagy ami még ennél is rosszabb a "szeretsz még" vita helyett. 

szex - szerelem - alkalmazom

Kicsit számomra materiális a felfogás a pontok gyűjtésével. A láthatatlan számla egyenlegének folyamatos fenntartásával. De el szoktam mesélni. Többek között azért is, mert néhány tanácsát én is alkalmazom. 

szex - szerelem - eredményes

Másik pedig lehet, hogy valakinek ez fog működni. És az én célom az eredményesség. Sokkal örömtelibb számomra egy módszer, ha a párok utána eredményesen alkalmazzák. Gyakorta több megoldást is szoktam javasolni. Több eszköz lehetőségét is feltárom a terápiáimon résztvevőknek. 

szex - szerelem - biztonságosan

Erre a módszerre férfiként gondolj úgy, amit nők dolgoztak ki számunkra. Ha követjük és ügyelünk arra, hogy a számlánkon mindig legyen fedezet, akkor ez biztonságosan tarthatja fent a párkapcsolatunkat.
A tréninget vezető hölgy is feltette a kérdést. 

szex - szerelem - vacsora

Én is:
Hogyan lehet egy nővel úgy két percet telefonon beszélni, hogy ne sértődés legyen aztán belőle?
Sőt! Hogyan lesz ebből még ráadásul olyan megnyugtató kommunikáció, hogy este mosolyogva készíti el a kedvenc vacsorámat?

szex - szerelem - tréner

A minap tényleg csak a kulcsomat kerestem volna. A végén negyedóra beszélgetés lett belőle.
Miután a tréner hölgy feltette a kérdést, a következőképpen válaszolta meg:

szex - szerelem - komolyan

1. Akkor kell felhívnod szíved hölgyét, amikor tudván tudod, hogy nem fogja tudni felvenni a telefont. - Na de most komolyan? Ha nem egy női profi tréner előadásán hallom nem hittem volna el, hogy ezt így kell csinálni.
Folytatta:

szex - szerelem - kedvenc vacsora

Ilyenkor gyorsan írsz neki egy e-mailt, amiben leírod neki, hogy:
- Hívtalak Szerelmem, mert Rád gondoltam. Semmi különös csak tudd, hogy szeretlek.
Döbbenet nem? Így már érthető, hogy ez tényleg még csak két perc sem volt. De máris látszik, hogy hogyan lesz belőle este kedvenc vacsora...

szex - szerelem - ütősebb

A következő négy megoldás még sokkal ütősebb. És van ami sokkal kevésbé és van ami egyáltalán nem manipulatív. Van, amit már többször kipróbáltam. Működik...
Egy következő Szex, szerelem blogunkban az összest megosztom majd.

szex - szerelem - blog

Riporter: Mai Szex, szerelem blogunkat egy igen izgalmas témánál voltunk kénytelenek megszakítani. Miért?

Kornél: Egyben szeretném ha látnák és hallanák ezeket a megoldásokat a követőink. Így ennek egy külön Szex, szerelem blogot szánnék...