2014. június 9., hétfő

Szex - Szerelem 06.09

szex - szerelem - blog

Riporter: Az előző heti Szex, szerelem blogunkra özön e-mail érkezett. Leegyeztettük a levelet küldőkkel, hogy milyen tartalmaikat tehetjük közzé. És ennek megfelelően válaszol ma Kornél a kérdésekre.

szex - szerelem - blog

Kornél: Még mindig a gyermekvállalás témaköre a legfontosabb. Megint csak azt tudom mondani, hogy:
- Fogy a népünk! - Egyetlen megoldás van a CSALÁD! A nemzettségteremtés!
Nyilván ezernyi körülmény van arra, hogy most miért nem akarunk gyerekeket vállalni. Halljunk most egyet közülük!

szex - szerelem - egyedül nevelem

Borbásné Csilla írta Budapestről a XVI. kerületből. (Ő kérte, hogy a nevét is írjuk ki, merthogy bármikor vállalja amiket leírt.)
"28 éves vagyok és elvált. Egyedül nevelem a kislányomat, aki szeptemberben kezdi az iskolát. 

szex - szerelem - pasi

Édesanyám még aktívan dolgozik. Ő is elvált. Az új pasijával évek óta nem jövünk ki. Sem a kislányom, sem én. Kerek perec megmondta az anyámnak, hogy az ő kis lakása nem gyerekmegőrző. A volt férjem megszakított velünk minden személyes kapcsolatot. 

szex - szerelem - szeret

A gyerektartást kapom csak tőle, amikor van munkahelye. A volt anyósommal lakik vidéken, aki csak egyszer látta az unokáját. Bár ne látta volna! 
Szerettem (lehet még most is szeretem) a volt férjemet, de az anyja nagyon haragudott rám, hogy "elszerettem" tőle az egyetlen kicsi fiát. 

szex - szerelem - férjem

Ezeket azért írtam le, hogy látszódjon:
- Csak magamra számíthatok a kislányom nevelésében mindenben.
Nagyon szeretjük egymást. Rengeteg időt töltünk együtt. A mai napig viselem a volt férjem nevét. 

szex - szerelem - gondolatok

Talán még most is bízom benne, hogy egy szép napon visszajön hozzánk. Nem akarok én rosszat senkinek. De az édesanyja nem lesz örökre ott neki. Tudom nem a legszebb gondolatok, de egyedül, férfi nélkül, kisgyerekkel nagyon nem könnyű. Hazavárjuk őt.

szex - szerelem - most

Másik ez a nyugdíj dolog. El sem tudom képzelni. Nem is értem igazán, hogy mit jelent az, hogy nem lesz nyugdíj. Nekem csak addig jut el az agyam, hogy mindent megtegyek azért, hogy a kislányomat el tudjam tartani most.

szex - szerelem - nyugdíj

Megkeresett egy régi kollégám, akitől már hallottam erről a nyugdíj témáról. Meg is értettem, hogy magán alapon kell gondoskodnom arról az időről, amikor már majd a gyerek tovább akar tanulni. 

szex - szerelem - pénz

Meg ha esetleg velem közben történik valami. Meg ha megöregszem. Azonban nekem most erre se idegem, se pénzem. Csak a frászt tette belém még jobban. Jobb volt amíg nem tudtam róla. 

szex - szerelem - pénzem

Bár annyi hatása volt, hogy azt a napi pár szál cigit is elhagytam, amit addig szívtam. Ugyanis kiszámolta nekem, ha azt a pénzt az általa ajánlott biztosításra költeném, na meg még egy kicsit, akkor mennyi pénzem lenne húsz év múlva. 

szex - szerelem - család

Nekem viszont hitelem van a házra. Mellette tényleg nem költök semmi értelmetlen dologra. Nem sorolom fel, hogy milyen kiadásaim vannak. Hiszen látom, hogy minden család ugyan azokkal az anyagi problémákkal küszködik, amivel én is. 

szex - szerelem - munka

Azt gondolom, hogy két fizetésből azért szerintem jóval könnyebb. A másik dolog, ami a legnagyobb bizonytalanságot jelenti az életemben a munkahelyem. Az előző két munkalehetőségem egyik napról a másikra szűnt meg. 

szex - szerelem - állás nélkül

Amikor az első hirtelen véget ért, két hónapig voltam állás nélkül. Azután ami munkát kaptam, alig nyolc hónap után a cég bedőlt. Úgy, hogy az utolsó havi fizetésemet sem utalták már. Ha akkor anyám nem segít nekünk, nem tudom mi következett volna.

szex - szerelem - férj

És még egy utolsó gondolat. A férjmegtartásra gondolok most. Ma már bármit megtennék, hogy ne veszítsem el férjemet. A mai agyammal már tudom, hogy:
- A férfiak "minőségi" szexre vágynak otthon. - Ahogyan az egyik barátnőm szokta mondogatni. 

szex - szerelem - gusztustalan

Abban is egyetértek, hogy azt valahonnan meg kellett volna tanulnom. És nem csak nekem, a volt férjemnek is. Azóta láttam pár dolgot videón, amiket felettébb gusztustalannak tartok. Undorítónak. Nem is tudom, hogyan lennék képes rá. 

szex - szerelem - első

Nem is hiszem, hogy van nő, aki ilyen dolgokat képes élvezni. De ha férfiaknak ez kell! Talán, ha nagyon türelmesen állna hozzám a volt férjem! Nekem ő volt az első. És azóta sem volt más férfi az életemben. Neki volt már korábban kapcsolata. 

szex - szerelem - csókol

Így úgy gondoltam, hogy kellő tapasztalata van már a szexben. Amikor összejöttünk rengeteget csókolóztunk, amit én nagyon szerettem. Azonban egyre ritkábban csókolt meg. Pedig én még mindig igényeltem volna. 

szex - szerelem - szexeltünk

Akkor azt mondta, hogy ez neki nem elég. Neki ettől csak mindig megfájdul ott lent. Akkor szexeltünk aztán először. Bár én a csókokra is azt hittem, hogy az már szex. Utána egyre többször csináltuk. Azonban egyre rövidebb ideig. 

szex - szerelem - nedves

A végére egy-két perc alatt megvolt, de már egyáltalán nem csókolózott velem. Csak rám feküdt a sötétben, bedugta, zihált, szuszogott pár másodpercet. Aztán kihúzta, az oldalára fordult és már aludt is. Én meg csupa nedves lettem. 

szex - szerelem - szagoktól

Aztán nekem kezdtek olyan alhasi görcseim lenni, mint mikor menstruálok. Hamar terhes lettem. Akkor egy jó ideig semmim nem kívánta, hogy belém hatoljon. De nem tudtam, hogy terhes vagyok, csak azt éreztem, hogy rosszul vagyok a szagoktól. 

szex - szerelem - menstruáltam

Az ő szagától is rosszul voltam. Hánytam is. Azt hittem már kiszeretettem belőle. Elmentem ezért a körzeti orvoshoz, hogy adjon valami gyógyszert erre az émelygésre. Akkor ő megkérdezte, hogy mikor menstruáltam utoljára. 

szex - szerelem - nőgyógyász

Valamint, hogy van-e partnerem, akivel szoktam szexuálisan is együtt lenni. A válaszaim alapján kaptam beutalót tőle a nőgyógyászatra. Kiderült, hogy három hónapos terhes vagyok. Nem volt esély arra, hogy másként döntsek. 

szex - szerelem - feleség

A volt férjem, akkor nagyon férfiasan viselkedett. Megkérte az anyámtól a kezem. Akkor újra szerelmes lettem belé és boldogan mentem hozzá feleségül. Aztán míg a pici meg nem született, minden nap hagytam neki, hogy "eljátssza az esti műsorát" rajtam. 

szex - szerelem - elhidegült

Amikor már nagyon nagy volt a hasam, akkor hátulról. Még a szülés előtti éjszakán is hagytam neki. Amikor megszültem sokáig nem lehetett csinálni. Akkor nagyon elhidegült tőlem. De igazán nem is érdekelt. A gyönyörű kicsi lányka töltötte be az egész életemet. 

szex - szerelem - részegen

Aztán hogy egy jó ideje nem voltunk együtt egyre később jött haza, egyre piásabban. Azt megelőzően nagyon ritkán ivott. Részegen nem is láttam korábban. Az egyik este aztán úgy be volt rúgva, hogy nekem esett és majdhogynem megerőszakolt. 

szex - szerelem - belém hatolt

Nem foglalkozott a lámpakapcsolgatással. Ledöntött az ágyra, letépte a bugyimat, felém térdepelt és az előző hónapok alatt jól begyakorolt mozdulataival mélyem belém hatolt. Az elején fájt egy picit.

szex - szerelem - orgazmus

Azonban olyan sokáig csinálta kellemesen, hogy életemben először akkora élmény volt számomra, amit azelőtt még sosem tapasztaltam meg. A testemet a mennyországban éreztem, annyira jó volt. 
- Ez az orgazmus? 
Aztán kihúzta és úgy ruhában azonnal elaludt. 

szex - szerelem - férfias

Levetkőztettem nagy nehezen. Mosdatlanul került ágyba. Izzadtság és pia szaga keveredett körülötte, de akkor ez nagyon férfiasnak tűnt számomra. Először éltemben kucorodtam oda hozzá. Jó volt. 

szex - szerelem - vágyakozással

Azután másnap korán hazajött. Nem ivott. Óriási vágyakozással bújtam vele az ágyba. Rám fordult a sötétben. Bedugta, zihált, szuszogott pár másodpercet. Aztán kihúzta, az oldalára fordult és már aludt is. Én meg csupa nedves lettem. 

szex - szerelem - élmény

Semmi olyan élményt nem éreztem, mint előzőnap. Sőt újra elkezdtek olyan alhasi görcseim lenni, mint mikor menstruálok. Aztán, hogy rendesen hazajárt, valamint bízva abban, hogy újra megtapasztalom azt a csodálatos élményt, egy darabig újra hagytam magam neki. 

szex - szerelem - nőgyógyász

Azonban újra jött az émelygés és megint semmim nem kívánta még a szagát sem. Hánytam is tőle. Akkor már sejtettem mi van. Egyből a nőgyógyászhoz mentem, akinél szültem. Ő lelkesen gratulált az újabb terhességhez. 

szex - szerelem - hagyom neki

Boldogan mentem haza az "uram"-hoz. Már előre újra beleszerelmesedtem, hogy megint olyan férfias jelenség lesz, mint amikor az anyámtól megkérte ezek után a kezem. Azt is eldöntöttem, ha még oly émelygősen is érzem magam, ma este hagyom neki. 

szex - szerelem - boldogság

Akkor talán egy hónapja is volt már hogy nem voltam vele.
Azonban ledöbbenve fogadta a hírt, hogy:
- Két gyermekes apuka leszel! - Ragyogtam rá a boldogságtól és a szerelemtől.

szex - szerelem - lányunk

Nem vettem észre a jeleket, hogy például semmit nem foglalkozott a kis lányunkkal. Szinte rá sem nézett. Sőt utólag összerakva a dolgokat gyakorlatilag abszolút semmi módon nem is ért hozzá. 

szex - szerelem - reagált

Engem sem babusgatott soha sem az apám, illetve ahogy anyám elvált tőle nem is láttam többet. Így akkor nem is gondoltam, hogy a férjemnek kellett volna.
Ma már nem csodálkozom azon, hogy miért reagált a következően:

szex - szerelem - dacoskodtam

- Ha ezt most megtartod, akkor elválok tőled - mondta.
- Váljál! - Dacoskodtam vele.
Rám vágta az ajtót és elment.
Napokig tartott ez így. Nem jött haza. Visszament az anyjához. Ugyanis csak később derült ki, hogy előzőnap közölték vele, hogy megszűnt a munkahelye. 

szex - szerelem - gyerektartás

A cége ahol dolgozott fizetésképtelenné vált.
Azt is onnan tudtam meg, hogy nem kaptam meg a megítélt gyerektartást, mert több mint egy évig nem volt bejelentett munkahelye. Nem volt mit tennem. 

szex - szerelem - gyerek

A gyereket elvetettem, ráadásul ennek ellenére is egyedül maradtam.
Akkor kérdem én! 
Mégis hogyan lehet így gyerekeket vállalni, családot, nemzettséget teremteni?
Hol rontottam el, hogy ilyen lehetetlen helyzetbe kerültem?
Bízhatom még abban, hogy valaha visszaszerezem a férjem?"

szex - szerelem - szerető

Kornél: Bevallom húszon-párévesen körülbelül nekem is ennyit jelentett a szex. Viszont szangvinikus vonásaim miatt kommunikatívabb voltam. Azonban arról feltétlenül meg voltam győződve, hogy világi jó szerető lehetek az ágyban. A férfiak hajlamosak ezt gondolni magukról, amíg mindennap feláll nekik.

szex - szerelem - akkor

Abból meg különösen, hogyha ilyen gyönyörű feleségem és gyermekeim vannak. Kevesen tudtuk akkor, hogy nem ezek a minőségi szerető mérőszámai. 
Igaza van Csillának!
Akkor minden más volt, mint most. Azt nem mondhatom, hogy jobb vagy rosszabb volt. A tárgyilagos megfogalmazás az, hogy más volt. 

szex - szerelem - szubjektív

Arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy a valóságunk, a jelen helyzetünk megítélése teljesen szubjektív. Alapvetően a pszichológia kétféle típusú embert különböztet meg a szubjektív valóság megítélésben.

szex - szerelem - sikerremélő

Van a:
- sikerremélő. - A mi hazánkban ebből, huhúúú... :-)


Riporter: Következő Szex, szerelem blogunkat innen, ettől a szerelmes huhúúú-tól folytatjuk...?