2014. június 10., kedd

Szex - Szerelem 06.10

Riporter: Tegnapi Szex, szerelem blogunkban az özön e-mailek közül a legrészletesebbet osztottuk meg követőinkkel. Természetesen mindenki levelére válaszol Kornél.

szex - szerelem - gyermekvállalás

Kornél: Még mindig a gyermekvállalás témája van napirenden. Megint csak azt tudom mondani, hogy:
- Fogy a népünk! Nem lesz, aki nyugdíjat termeljen. - Férfiaknak és nőknek a jövőjét, biztonságát csak a CSALÁD-ja! A nemzettsége fogja tudni biztosítani.

szex - szerelem - blog

Nyilván ezernyi körülmény van arra, hogy miért nem tudunk gyerekeket vállalni. Röviden összefoglalom a tegnapi Szex, szerelem blogunkban közzétett levelet! 
Borbásné Csilla írta Budapestről a XVI. kerületből. (Ő kérte, hogy a nevét is írjuk ki, merthogy bármikor vállalja amiket leírt.)

szex - szerelem - kapcsolat

Összefoglalom tehát:
28 éves, elvált. Egyedül neveli kislányát, aki idén lesz iskolás. Édesanya a pasijánál lakva nem tud a kislányra ügyelni. Csak a gyerektartáson keresztül van kapcsolata a férjével, ha éppen van munkája. Évek óta nem tartják a kapcsolatot.

szex - szerelem - unokája

A férfi vidéken, az anyjával él. Anyósa egyszer volt kíváncsi az unokájára. Azt gondolja, hogy Csilla "elszerette" tőle az egyetlen kicsi fiát. 
Borbásné Csilla még bízik benne, hogy visszamegy hozzá a volt férje. Még mindig viseli a férje nevét.

szex - szerelem - blog

nyugdíjra és az előtakarékosságra nem tud félre tenni. Hiteleket fizet és éppen kijön a havi fizetéséből. Munkahelye bizonytalan. A férjmegtartásról szóló Szex, szerelem blog beszélgetésünk kapcsán írt.

szex - szerelem - férjem

Röviden összefoglalom a mondatait:
"Ma már bármit megtennék, hogy ne veszítsem el férjemet. A férfiak 'minőségi' szexre vágynak otthon. Egyetértek, hogy meg kellett volna dolgokat tanulnom. Viszont a volt férjemnek is. 

szex - szerelem - 'minőségi' szex

Láttam nemrég pár dolgot videón, amiket azonban felettébb gusztustalannak tartok.
Ez a 'minőségi' szex?
A férfiaknak ez kell?
Ezt tanulják ezeken a videókon?
Talán, ha türelmesebben állna hozzám a volt férjem! Visszafogadnám!

szex - szerelem - orgazmus

Nekem ő volt az első és egyben az utolsó is. Neki már voltak régebben kapcsolatai. Azt hittem, hogy azok által már tapasztalt a szexben. Egyetlen orgazmus nélkül szültem az elsőt. 

szex - szerelem - kellemesebben

Szülést követően - jó sok kihagyás után - először nagyon részegen hatolt belém. Akkor tovább tartott az általában 1 perces aktusoknál. Olyan sokáig csinálta és egyre kellemesebben, hogy akkor volt először és utoljára orgazmusom. 

szex - szerelem - hagytam neki

Azután nem ivott többet, mert hagytam neki, hogy esténként megint belém dugja. Azt gondoltam, hogy újra megtapasztalom azt a mennyei érzést valamikor. De nem! Hanem újra jött az émelygés és megint semmim nem kívánta, még az emberem szagát sem. 

szex - szerelem - kisbaba

Hánytam is tőle. Akkor már sejtettem mi van. Egyből ahhoz a dokihoz mentem, akinél az elsőt szültem. A nőgyógyász lelkesen gratulált az újabb kisbaba érkezéséhez. A boldogságtól csak úgy repültem az "uram"-hoz. 

szex - szerelem - megkérte a kezem

Hazafelé menet újra beleszerettem, hogy megint olyan férfias jelenség lesz, mint amikor megkérte a kezem anyámtól az első terhességemkor. Eldöntöttem! Beveszem a doki által kiírt gyógyszert a hányingeremre, és mától újra hagyom neki. 

szex - szerelem - ragyogtam

Akkor már 4-5 hét is eltelt, hogy nem hagytam.
Azonban megdöbbent, amikor közöltem vele a jó hírt:
- Két gyermekes apuka leszel! - Ragyogtam rá újra beleszerelmesedve.

szex - szerelem - átgondoltam

Figyelmen kívül hagytam a korábbi, a kislányunkhoz való viszonyának jeleit. Sosem foglalkozott a gyerekével. Még csak nem is nézett rá sosem. Később újra átgondoltam a történteket. Akkor derült ki számomra, hogy soha még csak nem is ért a picihez.

szex - szerelem - vissza

- Ha ezt is megtartod, azonnal elválok tőled - mordult rám.
- Váljál! - Vágtam vissza neki. Nem gondoltam, hogy képes lenne rá.
Azonban elment.
Napokig tartott ez így. Visszament az anyjához. Nem jött soha többé haza. Később derült aztán ki, hogy előzőnap szűnt meg az állása is. 

szex - szerelem - tönkrement

A vállalata fizetésképtelenné vált.
Az újabb boldogságomat elvetettem. Ettől függetlenül nem jött vissza. Egyedül maradtam a kicsi lányommal és a tönkrement életemmel.
Borbásné Csilla kérdem!

szex - szerelem - bízhatom még

Hogyan lehet ilyen körülményekkel, előzményekkel gyerekeket vállalni?
Hol rontottam el az életemet?
Bízhatom még, hogy egy szép napon visszajön hozzánk a férjem?"
Eddig tartott tehát Borbásné Csilla e-mailje.

szex - szerelem - főnyeremény

Kornél: Az ilyen történeteket bevallom nem tudom érzések nélkül szemlélni. Érzékelem, hogy egy csodálatos fiatalasszonyról van szó. Óriási értéke a szinte ártatlan erkölcsössége.
Igen uraim! Nektek, Önöknek egy ilyen asszonyka főnyeremény!

szex - szerelem - szűz

Csilla csodálatos teremtés. Ráadásul a valójában, a lelkében legbelül még "szűz". Bármennyire is furán hangzik, amit mondok Hölgyeim és Uraim. Ha egy ilyen asszonykának beforrnak a sebei, akkor csodálatos jövő előtt áll.

szex - szerelem - férfi

Az a férfi, aki őt megkapja. Férfiként kiáll mellette. Valamint megtanítja Csillát az igazi nőiességére. Felvállalja apaként a már meglévő kislányát. Élete végéig nagy boldogságban, szeretetben és szerelemben élhet vele.

szex - szerelem - segít

Csillának kell nagyon okosan választania majd. De ehhez minden segítséget meg fog kapni tőlünk és személy szerint tőlem is. A stúdiónk hölgytagjai segítenek majd neki fényképezkednie, ruházkodnia, szépítkeznie.

szex - szerelem - őszinte

Kell viszont egy olyan férfi, egy olyan jelentkező, aki mind arra képes, amire Csillának szüksége van. Aki őszinte szándékkal közeledik hozzá. Aki hajlandó tenni is érte. Aki hajlandó előzetesen találkozni velem is. 

szex - szerelem - hajlandó

És aki a jövőben is hajlandó tartani a kapcsolatot majd velem.
Úgy döntöttem. Ha Csilla is hajlandó lesz az online terápiára. Majd amikor már van párjelöltünk, akkor személyesen is találkozni velünk. 

szex - szerelem - apja

Akkor apja helyett "apjaként" hozzáállva, INGYEN fogom támogatni a család és nemzettségteremtő útját. Terapeutaként és mentoraként.

szex - szerelem - apa nélkül

Rengeteg apa nélkül felnőtt fiatal nő került, illetve kerül kritikusan hasonló helyzetbe. Szinte ugyanolyan helyzetbe, ahogyan ő nőtt fel. A gyerekét apa nélkül, egyedül kényszerülten nevelni. Sajnos az úgy nevezett családi háttér Csilla életére is kihatott.

szex - szerelem - FIGYELEM

A családból hozott minták nyomán óriási blokkok képződnek nagyon sok fiatal nőben.
FIGYELEM!
Azoknak a fiatalasszonyoknak, akik egyedül kényszerülnek így a gyermekeiket ellátni és nevelni egy különleges lehetőséget ajánlok.

szex - szerelem - Csillag-terápia

Minden hónapban négyen jelentkezhetnek sztorijukkal, a Csilla után 
"Csillag-terápia"-nak
elnevezett online programunkra! Ugyanolyan feltételekkel és INGYEN. Online terápiával támogatom a család és nemzettségteremtő útjukat, ugyanúgy mint Csilláét.

szex - szerelem - szerető

Nézzük a fiatalemberek helyzetét!
Bevallom húszon-párévesen körülbelül nekem is annyit jelentett a szex, mint Csilla férjének. Viszont szangvinikus vonásaim miatt kommunikatívabb voltam. Azonban arról feltétlenül meg voltam győződve, hogy világi jó szerető lehetek az ágyban. 

szex - szerelem - más volt

Abból meg különösen, hogyha ilyen gyönyörű feleségem és gyermekeim vannak.

Igaza van Csillának. Akkor minden más volt, mint most. Azt nem mondhatom, hogy jobb vagy rosszabb volt. A tárgyilagos megfogalmazás az, hogy más volt. 

szex - szerelem - szubjektív

Kinek ilyen, kinek olyan. Arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy a valóságunk, a jelen helyzetünk megítélése teljesen szubjektív. Alapvetően a pszichológia kétféle típusú embert különböztet meg a szubjektív valóság megítélésben.

szex - szerelem - hazánkban

Van a:
- sikerremélő. - Sajnos a mi hazánkban ebből van kevesebb.
Valamint van a:
- kudarckerülő típusú ember. - Sajnos a mi hazánkban ebből van több.
A világ pozitív vagy negatív megítélése teljesen szubjektív. 

szex - szerelem - sikerremélő

Azonban a fenti két típus, hogy valaki sikerremélő vagy kudarckerülő, rövid időn belül kiderül. Az alapvető ismertető jegyeiből világosan és egyértelműen derül ki. Azzal együtt általában az is, hogy a szubjektumuk hogyan fog hozzáállni a párkapcsolatukban szükséges tennivalókhoz. 

szex - szerelem - megoldások

Azonban ez a hozzáállás időben és térben is változik. Ugyanis hullámzik a hangulatunk. Ha nincsenek biztos alapjaink, akkor ez nagyon szélsőséges ingadozást is mutathat.
Tudjátok! Szeretem a gyakorlatias megoldásokat.

szex - szerelem - hogyan

Azaz a # hogyanra kérdésre adott válaszokat.
# Hogyan lehet egy párkapcsolatot objektíven kielemezni?
# Mit tud egy külső szakértő a kapcsolatban élőknek nyújtani?
# Mik az alapvető titkaik a sikeres embereknek? 
# Hogyan tudja egy terapeuta alkalmazni ezeket a sikerrecepteket egy párkapcsolati terápiában?

szex - szerelem - kamerával

Évtizedeken keresztül nagyon sok sikeres nővel és férfival, zömében vállalkozásvezetőkkel készítettem interjút. Ráadásul kamerával! Akik szeretik a számszerű érveket, azoknak elárulom: 

szex - szerelem - interjú

A mintegy húsz évből az utóbbi tizenhárom esztendő alatt jelentősen megsokasodtak a felvételek. Egy EU-s projekt kapcsán több mint 2300, minimum félórás interjút csináltunk a stábjainkkal. Az még gombócból is irdatlan mennyiség!

szex - szerelem - stábbal

Nemhogy az ország legelfoglaltabb vállalkozásvezetőivel. Az időpontok egyeztetésével és betartatásával már nem is volt időm foglalkozni. Ugyanis nem volt ritka, hogy egy nap alatt 5-7 interjút is rögzítettünk. Volt, hogy egyszerre két stábbal is dolgoztam. 

szex - szerelem - gyártásvezető

Azért, hogy mire odaértem az egyikről a másik helyszínre ők már beálltak a lámpákkal, hátterekkel, mikrofonokkal, a kamerával. Ruha, frizura, időnként smink és kezdés! A gyártásvezető szervezte, beszélte le az interjúk idejét, mozgatta a stábot, stábokat. 

szex - szerelem - produkciók

Ezzel gyakorlatilag ő irányította az én munkámat is. Függetlenül attól, hogy én voltam a produkciók vezetője. Amikor már ott voltam a sikeres emberek irodájában és beszélgettünk, mindegyiktől megkérdeztem, hogy:

szex - szerelem - sikereik

- Mi a TITKA a sikereinek? A vállalkozási és a magán életi sikereiknek?
Összefoglalom, amiket az elmúlt évtizedekben tőlük tanultam.
Alapvetően szinte valamennyi vállalkozás egy hatalmas érzelem. Mintha a saját gyermekeiről, a saját családjukról beszéltek volna a vezetők. 

szex - szerelem - négylábú szék

Akár nők, akár férfiak.
Kiderült, hogy egy sikeres ember - az alapokat biztos pontokra helyezve - négy alappillérben gondolkodik. Úgy mint egy négylábú székben. Akkor stabil egy négylábú szék, ha egyensúlyban van. 

szex - szerelem - egyensúly

Az egyensúlyt pedig a négy láb teljesen azonos hossza biztosítja. Ezt az egyensúlyt kell folyamatosan fenntartani minden rendszerünkben. Egy sikeres vállalkozás megszervezendő feltételeit is teljesen más, mégis kísértetiesen hasonló, négy egyforma hosszúságú "székláb" biztonsága biztosítja.

szex - szerelem - termék

Egy sikeres vállalkozáshoz a következő négy, egyforma hosszú "székláb" kell:
1. - Egy jó, egy minőségi... 

Riporter: Holnapi Szex, szerelem blogunkat innen folytatjuk.