2014. május 12., hétfő

Szex - Szerelem 05.12

Riporter: Mai Szex, szerelem blogunkban, egy férfi prostituálttal készült interjúból osztunk meg részleteket...

Kornél a riporter: Mielőtt elkezdjük az interjút kérlek mutatkozz be... És hogy hogyan van ez az egész?

szex - szerelem - szeretettel

Nem szívesen mutatkozom be jobban, mint ahogyan, és amit a következőkben el szeretnék mondani magamról. Tudnod kell Kornél csak neked, csak most és csak miattad nyílok meg nagy szeretettel. Azért, mert eszméletlenül tetszik, amit csinálsz. 

szex - szerelem - nőknek

Fontosnak tartom! Jó, hogy ezzel foglalkozol és hogy ilyen minőségben! Azt gondolom, hogy az életformám általad sokak okulására lesz. Főként a nőknek szeretnék segíteni azokkal, amiket elmondok. Természetesen sok férfinak is érdekes lesz néhány dolog.

szex - szerelem - heteroszexuális

Kornél: Köszönöm! Sokunk számára, sok férfi barátom számára mindig is csoda volt, ahogyan a nőket már srác korunk óta az ujjaid köré csavartad. Olyan sármod, olyan vonzásod van, hogy azt még a heteroszexuális férfiak is bámulattal tisztelik.

szex - szerelem - férfi qrva

Fogalmunk sincs a mai napig, hogy hogyan csinálod.
Mesélj kérlek!

Jó akkor vágjunk nagyon direkten a közepébe! 
Tudod miért lettem férfi qrva?

szex - szerelem - elcsábítottam

Mert akár hiszed akár nem, korábban a nőim mind elhagytak. Mert egyetlen nő sem engem, nem magát a férfit szerette bennem soha. Hanem azt a férfiideált, akit valamikor elképzelt magának. Aztán egyszer csak jöttem én az életébe, aki elcsábítottam. 

szex - szerelem - Casanova

A kerek fejemmel és a férfiasan elálló füleimmel. Igazán két nagy titkom van, amiért vonzódnak hozzám a nők. 
Az egyik, hogy Casanova típusú férfi vagyok. Ami azt jelenti, hogy én nem skalpokat gyűjtök. Hanem én tényleg szeretem a nőket. 

szex - szerelem - örömteli

Hosszú, tartalmas, örömteli kapcsolatokra törekszem. A másik titkát a sikereimnek később árulom el. 
"Azonban egy nőt nem megszerezni nehéz, hanem inkább megtartani." Ezt idézőjelben mondom, mert ez egy mondás. Ami valójában ebben a formában nem igaz. 

szex - szerelem - elegendő

Ha megtanuljuk a nőt, és a nő is megtanul bennünket, akkor a kapcsolatunk akár életünk végéig is tarthat. Amíg ezeket a dolgokat nem tudtam, elcsábítottam a nőt. Azzal, hogy az elején néhány fontos elvárásának megfeleltem. Aztán egyre kevésbé voltam elegendő.

szex - szerelem - szerelmes

A végén meg már egyáltalán nem voltam fontos neki. Ez a folyamata a kapcsolataimnak arra ösztönzött, hogy kitanuljam a nőt. Annyira, de annyira szerelmes voltam még itthon egy lányba. Elcsábítottam. Együtt jártunk egy ideig. 

szex - szerelem - boldog házasság

Tudom emlékszel rá ki volt az. Mindegy. Ma már nem érdekes. Ezek után férjhez ment, szült három gyereket. És azóta boldog házasságban él. Mindig a nő dönt. Én hiába csábítottam el, mint oly sok nőt, őt is. 

szex - szerelem - szerelmét

Engem sosem szeretett úgy, mint akihez aztán férjhez ment. Minden teljesen másként alakult volna, ha éreztem volna az Ő kiváltságos szerelmét. Nem éreztem. Illetve nem adta meg azt a három dolgot, amit egy férfinak éreznie kell. Azt, hogy a férfi szeretve van. 

szex - szerelem - család

Én hagytam el őt ezért, illetve engedtem el útjára. Jól tettem. Szép családja van azóta, ahogy korábban mondtam.

Kornél: Mi ez a három dolog?
Hogyan kell a szeretetét kimutatnia egy nőnek a férfi iránt?

szex - szerelem - szex

Nos ez a három dolog, de inkább a legegyszerűbb mondással kezdem. Azt szokták mondani, hogy:
- A férfi a nőhöz képest primitív. Nem kell neki más csak:
- kaja meg
- szex.
Sokáig én is azt gondoltam, hogy:
- Tényleg! Így vagyunk mi összerakva férfiak. 

szex - szerelem - nő

Aztán elgondolkodtam azon a mondáson, hogy:
"Egy férfi sikerei mögött mindig egy okos nő áll." Ez a mondás azonban nagyon is igaz. Ahogyan én ezt először megtapasztaltam, azonnal megváltoztatta a nőkhöz való hozzáállásomat. Sőt az üzleti és egyéb sikereimet is.

szex - szerelem - támogat

A harmadik szükségletünk, - a női szeretet bizonyságára - a mögöttünk való kiállás, támogatás, támogató lojalitás. Nagyon tetszett, ahogyan még valamikor egy tavalyi Szex, szerelem blogotokban a szeretet szétszedtétek. És valóban! 

szex - szerelem - orális

A szer-etet az, amikor a nő, a férfi számára a kedves ételeit készíti el. Eteti a szerrel. A szer befogadása pedig maga a legfinomabb, legcsodálatosabb esztétikai, orális és emésztési élmény. Az evés, a jóllakottság élménye semmilyen megelégedettség érzéséhez nem hasonlítható.

szex - szerelem - szexhez

Gyakorta még a szerelmeskedésnél is jobb. Pusztán a szexhez képest pedig feltétlenül.
Összefoglalva a három dolgot, fontossági sorrendben.
A női szeretet tehát:
1. A támogatás
2. A gondoskodás
3. A szerelmeskedés

szex - szerelem - férfiak

Nagyon szeretném, ha ezt komolyan vennék akik ezt olvassák! Minden előzetes elképzelés, ostoba tanítás, és ostoba hit ellenére, egy kapcsolatban egy férfinak:
nem a szex az első.

szex - szerelem - szerelméből

Kornél: Na akkor bontsuk ki, hogy mi mit jelent és miért ez a sorrend!

A magam nagy szerelméből indulok ki. Nagyon sok lány volt addig az életemben mire megismertem Őt. Addigra nagyon megtanultam, hogy mi kell egy nőnek. 

szex - szerelem - férfiszeretet

Erről te már nem is olyan régen nagyon szépen és összeszedetten beszéltél.

Kornél: A május 6-dikai Szex, szerelem blog-ra gondolsz? <<- megtekintéshez KATT A LINKRE. 
Ahol arról beszélgettünk, hogy a férfiszeretet az, amikor a férfi a nőt

szex - szerelem - támogatás

1. Védelmezi 
2. Felvállalja
3. Gondoskodik a nőről...?

Igen! Erre gondolok. De erről én is szeretnék majd később beszélni!
De most nézzük, hogy a női szeretet közül a "támogatás" hogyan néz ki.

szex - szerelem - szívvel

A támogatás egyfajta "rajongás" a nő részéről. Az, amikor szívvel lélekkel érdeklődik az iránt, amivel az imádott férfija foglalkozik. És nem csak érdeklődik, hanem a lehetőségei szerint támogatja is azt. 

szex - szerelem - melankolikus

Persze ennek az érzésnek a kimutatása, - mint ahogyan te is beszéltél róla -, nagyon habitus függő. Az én nagy szerelmem melankolikus személyiségű volt, mint ahogyan azt később átgondoltam róla. Ezt akkor csak éreztem. 

szex - szerelem - ölelget

Fogalmam sem volt akkor még a vérmérsékletekről.
Egy szangvinikus nő úgy néz rád, amikor dolgozol, mint egy Istenre. Mintha valami sztárok lennénk. Nevet a poénjainkon. Tapsol nekünk, ölelget bennünket, rajong értünk. 

szex - szerelem - szexre

Folyamatosan hagyja, hogy a munkánkkal kapcsolatos elbeszéléseinkkel elbűvöljük őt. Adott estben még alkotóan hozzá is szól. Erre sokkal, de sokkal nagyobb szükségünk van nekünk férfiaknak, mint a kajára vagy a szexre. 

szex - szerelem - átvarázsolja

Egy goromba főnökkel való vita után hazamegyünk a gyűlölt munkahelyünkről. Otthon azonban a kis Virágszálunk átvarázsolja az összes gondunkat. Támogató hozzáállásával. Az ilyen támogató élmény után az ember már sokkal lelkesebben megy munkába is akár. 

szex - szerelem - boldogan

És keresi azokat a helyzeteket, amiket utána boldogan elmesélhet otthon. Így már nem is annyira elviselhetetlen a meló vagy a főnök. Persze mondom ez nagyon habitus függő. 
Volt olyan kapcsolatom, amikor a beszámolóimra csak két szót vártam az asszonyomtól. 

szex - szerelem - szangvinikus

Csak két szóra figyeltem:
- Jó nagyon. - Ha ezt kimondta éreztem, hogy nagyon elégedett velem. Sok férfi van, akinek ennyi tényleg elég. A szangvinikus nő túláradó fényezése, szeretete olykor már fárasztóvá is válhat.

szex - szerelem - orgazmus

Ez az asszonyom, ha csak annyit mondott:
- Jó - akkor az nem volt jó.
Ő például nagyon flegmatikus volt. Az a fajta személyiségű asszony, aki szerelmeskedéskor sem igazán ad hangot orgazmusának. 

szex - szerelem - életstílus

Ettől függetlenül hihetetlen komoly és rendkívül megbízható támaszt jelentett számomra. Úgy ráadásul, hogy elviselte életstílusomat. Soha egyetlen szóval nem utalt rá, hogy ez nem tetszik neki. Úgy csinált, mintha nem is tudott volna róla. 

szex - szerelem - imád

Egy fiam és egy lányom is született tőle. Csodálatosan neveli őket. Mindkét gyerek imád engem. Minden férfi szereti, ha otthon ő a családfő. Még akkor is, ha csak ritkán látják esetleg. És mindent az asszony intéz. 

szex - szerelem - helye

Ha az asztalfőnél a kedvenc helyét fenntartják neki. És akkor sem ül oda más, ha nincs otthon. A család többi tagjával is éreztetnie kell az asszonynak, hogy az ott az apátok helye. A párom, az emberem, az uram helye. Tartsátok tiszteletben! 

szex - szerelem - lovag

Ha így érkezem haza úgy érzem magam mindig, mint egy középkori lovag. Aki a hosszú út és megannyi munka általi küzdelem után végre otthon van. A király trónjára maximum az udvari bolond ült bele a király távolléte alatt.  

szex - szerelem - kamionos

Ma már nagyon sok férfi kényszerül napokat távol tölteni a családjától. Akár csak a három műszak miatt. Nem kell feltétlenül a kamionosokra gondolni vagy egy olyan világutazóra mint én. Ha egy asszony vagy nő, de a lányokat is nyugodtan idesorolhatom.

szex - szerelem - hölgyeim

Szóval Hölgyeim! Ha éreztetitek az emberetekkel, hogy mennyire különlegesnek látjátok őt, nincs az a férfi aki ne viszonozná ezt nagy odaadással. Erre van nekünk férfiaknak szükségünk egy nőtől, akár mivel is foglalkozunk. 

szex - szerelem - érzés

A legfontosabb még a női támogatás érzésének megteremtéséhez a verbális kommunikáció. Magyarul a szó, a beszéd.
A nő mondja ki, hogy:
- A gyerekek is tiszteletben tartják a tekintélyedet.
Vagy

szex - szerelem - megcsodálom

- Amikor a barátnőm itt volt a lányod azt mondta neki:
- Ez az apukám széke! Ebbe a másikba tessék inkább ülni.
Vagy
- Nagyon nagyra becsülöm a munkádat.
Vagy
- Olyan klassz emberem vagy! Mindig megcsodálom, milyen stabilan áll a falon a konyhaszekrény, amit te fúrtál fel.

szex - szerelem - imádom

Általában szívesen barkácsolgatnak a férfiak otthon. Természetesen én is. Imádom a jó minőségű barkácsszerszámokat. Ahol csak tehetem minden ilyen házimunkát elvégzek. Megmetszem a fákat. Kitakarítom a csatornákat. Felfúrom a polcot. 

szex - szerelem - besegítek

Megkócolom a csapot. Megolajozom a zárakat, zsanérokat. Beállítgatom tavasszal és ősszel a nyílászárókat. Költözködni meg falat, kerítést vagy bármit festeni azt nagyon nem szeretek, de volt, hogy még abba is besegítettem. 

szex - szerelem - főzés

De szívesen segítek a bevásárlásnál cipelni a cuccokat. Főzésnél is szeretem kivenni a részemet. Érte megyek a gyerekért. És a többi, és a többi.
Ezeket mindig nagy odaadással teszem meg mindenhol.

szex - szerelem - csodálatos

Persze ahol mindezt szavakkal is méltányolják ott meg különösen. Meg ha később utána kapom az e-mailt, hogy:
- Micsoda csodálatos férfi vagy, hogy ezt meg azt milyen jól megcsináltad!
Ilyenkor az ember még jobban igyekszik. 

szex - szerelem - férfit

Még inkább odavágyik haza, ahol ezt megkapja. A jutalom a nap végén. Nem pedig a kocsmába visz az első útja. A kedveskedő, dicsérő, szép szavak a nő malmára hajtják a férfit. 

szex - szerelem - szexuális

Ráadásul ezek az igen fontos szavak nem kerülnek a nőnek semmibe. A férfi viszont gyöngédebb lesz általuk, figyelmesebb. Ez a figyelmesség és gyöngédség előbb utóbb megjelenik a szexuális életükben is. 

szex - szerelem - szerelmeskedés

Főként ha az asszony továbbra is használja a száját a férfi elismerésére.
De ezt majd a harmadik, a 3. Szerelmeskedés résnél fejtem ki bővebben.

Kornél: Mi tartozik még a támogatásba?

Azt tudatosítania kell minden nőnek magában, hogy:

szex - szerelem - lojális

A férfiak érzelmeinek kifejezése:
- a férfiszeretet, 
- a férfiszerelem 
jelentős különbségeket mutat a női érzelmekhez képest. Akár tudomásul veszik a lányok, nők, asszonyok, akár nem - a férfi az lojális. Lojalitásával hűséges szeretett asszonya iránt. 

szex - szerelem - orálisan

Nagyon tetszett az egyik Szex, szerelem blogban az az asszony, akinek az ura házon kívül impotens lett. De azért orálisan csak megcsinálta a kislányt, aki elcsábította. Az asszonynak a bugyikájával üzent a leányzó, hogy az ő ura is csak egy férfi.
De Hölgyeim!

szex - szerelem - férfi

Nagyon óvatosan ezzel a "csak egy férfi" kifejezéssel. Ugyanis az a férfi, akit az asszonya úgy imád, mint a múltkori teniszhősünket az ő felesége, a mi szemünkben az az igazi férfi. Mi férfiak akkor vagyunk igazán irigyek egymásra, amikor azt látjuk, halljuk, hogy...

Riporter: Következő Szex, szerelem blogunkat, egy férfi prostituálttal készült interjúval folytatjuk...