2014. február 11., kedd

Szex - Szerelem 02.11 Nitai

Riporter: Mai Szex, szerelem blogunkban, a Nitai Bhavana dasa-szal nem régen készült  interjút látjuk...

szex - szerelem - Nitai


szex - szerelem - dasa
Kornél a riporter: Mielőtt elkezdjük az interjút kérlek mutatkozz be... És hogy mióta vagy avatott Krisna...?

Nitai: Nitai Bhavana dasa, avatott Krisna hívő. Igazából 15-16 éve (1998-97) óta ismerem a Krisna tudatot. Akkor, amikor megismerkedtem azzal a kultúrával, akkor utána meg szerettem volna érteni, hogy miről szól pontosan. Ehhez kellett néhány év, és 10 éve vagyok avatott tanítvány.

Kornél a riporter: ...és hogy történt mindez, mert hogy egy idősök, sőt egy ívásúak vagyunk, egy bandában...

Nitai: Egy bandában voltunk... 

Kornél a riporter: Én is láttam, hogy srácok jönnek mennek az utcán és énekelték a Hare Krisna-t, de eszembe nem jutott volna, hogy...

Nitai: Nekem sem jutott eszembe. Sőt az jutott eszembe, hogy ezt semmiképpen sem. Semmiképp sem lennék egyrészt Krisna hívő, másrészt semmilyen szervezett vallásnak a híve - nem szeretnék lenni. Ezt így nagyon sokáig hangoztattam magamnak. Nem beszéltem én erről túl sokat, mert nem volt téma a világban. A lényeg, hogy amiért, az az hogy valójában viszont egész életemben kerestem. Voltak kérdéseim. Ez azt jelentette, hogy ezekkel óvatosan bántam. Nem tudtam kinek feltenni ezeket a kérdéseimet, mert a szüleim már elég hamar elzárkóztak. Akkor elkezdtem járni különböző jógaklubokba, különböző vallásokat megkerestem, illetve rengeteg könyvet olvastam.