2013. december 31., kedd

Szex - Szerelem 12.31

Riporter: Szex, szerelem blogunkban az év utolsó napjaira tartogatjuk a 19-én elkezdett Editke és Péter történetét. 19-én a lakodalomban ismerkedtek meg. Majd 9 évvel később újra találkoztak? Mi történt?

szex - szerelem - Editke és Péter

A lagziban Editke és Péter egész este csak egymással táncoltak. Akkoriban a Nyírségi lakodalmakban főként csárdást játszottak. (Még akkor kezdett el divatba jönni a 3+2 zenekar, Lagzi Lajcsi és a többi szintetizátoros zene.)

szex - szerelem - csárdás

Péter 7 évig volt népi táncos és Editke sem ma ropta először. Nagyon élvezték egymást. Editke pörgött-forgott a jóképű, csinos fiatal férfi keze alatt. Péter olyan elegánsan mozgott, ahogyan azt egy vidéki báró sem járhatta volna szebben.

szex - szerelem - népi táncos

A zenekar egy idő után már csak a "báró urat" figyelte. A nő iránti vágyból fakadó szenvedélyessége és tánctudása messze felül múlta a többi pár múlatását... Editke később így nyilatkozott: "Én még ilyen erős és szép embert még soha életemben nem láttam. Az meg hogy még táncolni is kiválóan tudott teljesen levett a lábamról..."

szex - szerelem - Péter szórakoztat

Pétert a vőlegény öccse az utolsó pillanatban hívta el a lakodalomba, hogy készítsen pár fotót a bátyjáékról. A lagziban Péter nagyon feltűnő jelenség volt, ahogy egész este táncolt. Még az öregek is jól szórakoztak az előadásán.

szex - szerelem - kastély

A régi kastélyból kialakított iskola tornatermét használták lakodalmas háznak a faluban. Parkjában hatalmas fák, bokrok, szobrocskák hirdették a rég uradalom fényűző gazdagságát. Gyönyörű, forró nyári éjszaka volt, kimentek pihenni picit a friss levegőre.

szex - szerelem - éretlenség

A fiatalember érzete, hogy nagyon gyöngéden kell közeledjen a szexuálisan éretlen nőhöz, pedig 24 évesen még ő sem volt igazán érett férfi. Tánc közben már többször megérintették egymást, de ez a közelség most teljesen más élményként hatott rájuk.

szex - szerelem - csók

A férfi gyöngéden átölelte a nő derekát és lágyan megcsókolta a nyakát. Az asszony pici kezecskéi önkéntelenül kúsztak fel az izmos háton és siklott fel végig a borotvált tarkóig. Ebbe már mindketten beleremegtek. Lassan megérintve egymás ajkát, csókolódzni kezdtek,

szex - szerelem - szenvedélyesebben

egyre szenvedélyesebben, egyre jobban átölelve egymást, egyre jobban belefonódva az élménybe. Akkor a férfi megfogta az asszony kezét és az épület egy másik bejáratához sétáltak. Fel az emeletre, egy üres tanterembe.

szex - szerelem - a nő enged

Péter akkor már pontosan tudta, hogy ha egy nő megengedi, hogy megcsókolja, akkor már mindent megenged és úgy döntött emlékezetessé teszi mindkettőjük számára már az első találkozást is. Kolerikus, melankolikusként stratégiai jelentőségűnek találta a tanári asztalt.

szex - szerelem - kolerikus melankolikus

Tökéletességre törekvése még ebben a szenvedélyes helyzetben is megvillant.  A hatalmas ajtó kilincse sokkal magasabban volt mint a székek támlája így a faliújság alsó lécét egyetlen mozdulattal tépte ki a szögek fogságából. 

szex - szerelem - éretlenség

Editke így emlékszik vissza: 
"Pillanatok alatt történt minden. A céltudatos hímet egyre vonzóbbnak és kívánatosabbnak láttam. Már majd 6 éve nem voltam férfival. Akkor jött Ő! Az egész este csodálatos volt vele és tudtam, hogy akarom ezt az Embert. Annyira izgató és férfias volt még az is,

szex - szerelem - férfierő

ahogyan a lécet befeszítette a kilincs alá. Éreztem, hogy mindezt értünk teszi, a mi meghitt együttlétünk zavartalanságáért. És akkor az a hatalmas erő és szenvedély felém fordult és újra nagyon gyöngéden ölelt át. Cirógatott és közben beszívtam az édeskésen kesernyés izzadságának illatát. Nem tudtam hova tenni magam, annyira odavoltam érte.

szex - szerelem - éretlenség

Hiába csentem a bugyimba egy papírzsepit már az is teljesen átnedvesedett. Kedvesen az asztal felé tolt. Felültem. Combjaim között állt. Azt sem tudtam hova dugjam a fenekem előle, hogy ne lássa. De ő leguggolt és olyan lehelet finoman csókolta meg ott belül a combomat, hogy visszafojtottan, de felsikoltottam a gyönyörtől. 

szex - szerelem - a nő szépsége

- Édes Szépségem! De gyönyörű feneked és combocskáid vannak - mondta - és éreztem, hogy tényleg nagyon tetszem neki. Ilyet az előtt én még soha nem éreztem. - Engem megcsókolni ott??? És még ezek után szépeket is mond rám...

szex - szerelem - éretlenség

Én ha magamnak csinálom is gyorsan elélvezek, de itt még csak a combom legérzékenyebb részéhez ért és a hüvelyem máris ritmikusan rángatózott. Észrevette. Azonnal felállt. Félre húzta szemérmességem elöl a bugyimat, és nagyon lassan akart belém hatolni, de én beszívtam az egész embert azonnal és hatalmasat élveztem egyetlen pillanat alatt,

szex - szerelem - orgazmusok

már másodjára. Cipőimet lerúgtam, combjaimmal körül öleltem derekát, sarkaimmal pedig teljes erőmből nekifeszültem izmos farizmainak, úgy húztam mindenemmel magamba. Hüvelyem az előző orgazmustól még mindig önkéntelenül szívták a gyönyörű hímtagot.

szex - szerelem - szerelemajtó

Ettől akkorákat lőtt belém, hogy harmadjára is elélveztem. Mondom mindez pillanatok alatt történt, onnantól, hogy bezáródott ránk az ajtó. Az első nászunk meghittségét biztosító, hatalmas szerelemajtó...

szex - szerelem - még orgazmus

Még mindig bennem volt gyönyörűséges férfim. Hátamról fekve ülésbe húzott fel, hogy megcsókoljon. Azonban ahogy felültetett az asztalon éreztem, hogy hüvelyemben lefelé feszül meg a még mindig alig lanyhult ereje és újra elélveztem sikongva. A nyakába borultam és elsírtam magam, hogy ilyen is létezik.

szex - szerelem - utójáték

Ami ez után következett álmaimban sem tudtam volna elképzelni. GONDOSKODNI AKART RÓLAM! Megkereste a cipőimet. Azzal együtt rámadta a bugyimat is és még azt is észrevette, hogy papírzsepi volt benne és a zsebéből egy tisztát hajtogatott bele. Közben kedvesen becézgette a nevem, puszilgatott, szeretgetett.

szex - szerelem - magazinok

Az orgazmus sorozat az a mindenek feletti volt, de az utána való végtelen kedvesség... Női magazinokban minden féléket olvastam már, de ilyen figyelmességről egyetlen asszony sem számolt még be a több millió kinyomtatott oldalon!

szex - szerelem - humor, nevetés, beszélgetés

Rendezgette a frizurámat, körbeszaglászott és nevetve mondta: "Ebből már jobbat most úgysem tudunk összehozni. Csinálj inkább úgy, mintha nagyon boldog lennél. Úgyis felesleges lenne eltitkolni!" Igaza volt! Nagyívben csináltam a falu szájára. 

szex - szerelem - falu

Évekig tűrték, hogy boldogtalan legyek, a kutya rám nem nyitotta az ajtót, hogy vigasztaljon. Most pedig egy nap alatt megváltozott egy férfi által az egész életem. Nem sokkal később ráadásul ebből a sugárzó boldogságból nagyon sok vevőm lett a boltomban. 

szex - szerelem - orgazmusok

Az emberek ugyanis szívesebben mennek a vidám emberekhez, de ez már egy más történet..."

szex - szerelem - vissza a lagziba

Editke és Péter visszamentek a lagziba táncolni. Mozgásuk finomabbá, lassabbá, mélyebb tónusúvá vált. Hosszasabban néztek már egymás szemébe és sokkal jobban élvezték egymást. Markáns nemi illatok vették körül őket, de ezt csak ők érzeték egymáson. 

szex - szerelem - bensőségesség

Szerencsére sokan táncoltak még aznap este az ifjúpár ünnepségén a tánctéren. Hamar meg is unták a sokadalmat, hisz nekik már új, sokkal bensőségesebb játékuk volt, amihez hirtelen sokkal nagyobb kedvük támadt, mint táncikálni. 

szex - szerelem - szerelmes gondolatok

Szót sem kellett szólniuk, érezték mire van szükségük a forró nyári éjszaka további részében. A zsibongás már zavarta szerelmes gondolataikat. Csendre, egymásra vágytak. Kézenfogva sétáltak ki egy-egy pohár frissítővel a kastély parkjába. Pajzánkodva beszélgettek, hogy mi mindent tennének most egymással egy hűvös szobában egy paplan alatt... 

szex - szerelem - szerelmesek jövője

Meg-megálltak csókolództak és mélyen egymás szemébe nézve kutatták a jövőt. A jövőt, hogy most mi lesz velük. A fiú reggel visszamegy a városba, az asszony pedig folytatja immár teljesen más gondolatokkal teljes életét, itt a faluban... 

szex - szerelem - örömködés

Vágyakozás és várakozás vár rájuk ezt mindketten érezték. Nem tudtak ígérni egymásnak semmit. Betöltekeztek azzal az élménnyel, amit akkor ott a Mindenhatótól kaptak és boldogok voltak a még mindig tartó örömködésben. 

szex - szerelem - asszonyi kedvesség

Az asszony valami nagyon maradandót szeretett volna a férfinak magából adni. Megfogta hát a kezét és elindultak a gyönyör kapuja felé. Újra a tanterem voltak, de most az asszony feszítette be a lécet a kilincs alá. A férfit az asztalra ültette és elkezdte kigombolni nadrágját.

szex - szerelem - falu

Fontos, hogy tudjuk! Ami itt a két ember között történt az NEM a mély TAPASZTALATOKRA ÉPÜLT! Ez a két csodálatos teremtés ott helyben néhány perc, majd néhány óra alatt lett szerelmes egymásba. Szexualitásuk, szerelmük beteljesedését kizárólag az előző párkapcsolataikból filmekből, barátoktól, barátnőktől származó ismereteikre hagyatkozva alkalmazták. 

szex - szerelem - megtörtént

Ez a megtörtént eset a ma is élő akkor 24 éves tapasztalatlan csődőrről és az akkor 31 éves, 6 évvel korábban majdnem vasvillával meggyilkolt asszonyról szól.

szex - szerelem - 18 éves kisfiú

Péter 6 évvel az előtt még a párkapcsolat lehetőségét riadt szemű 18 éves kisfiúként pillogta. Fogalma sem volt róla, hogy mi történik a világ másik pontján azzal az nővel, aki aztán később egész életén át meghatározó asszonyává válik. 

szex - szerelem - Mindenható

Minderről akkor ott csak a Mindenható Univerzum tudott... Csak Ő tudta, hogy ami most a tanteremben fog történni mindkettőjük számára teljesen új és elkötelezett élménnyé válik.
Editke miután kigombolta Péter nadrágját, a férfi nem mindennapi méretű meredő férfiasságával találta szemben magát. 

szex - szerelem - banán

A döbbenet az, hogy hiába volt férjnél, hiába fogant meg már korábban férfitól és szült gyermeket, férfihímtagot ő még csak a combja között érzett, látni még soha nem látott. Így aztán mivel viszonyítani maximum a banánhoz tudott, hatalmas étvággyal kapta be Péter, a banánnál is nagyobb és vastagabb szerszámát. 

szex - szerelem - orális szex

Péternek nem ez volt az első ilyen élménye, de mivel Editke semmilyen félelmet nem mutatott az eddigi lányokhoz képest, a férfi nem tudta mire vélni a dolgot. A kastélyparkban tett séta közben ugyanis Editke elmondta, hogy eddig egyetlen férfi volt csak az életében. 

szex - szerelem - orális szex

Ehhez képest Editke ajkai a világ legtermészetesebb módján nyíltak meg új emberének és mindenével mindenét be akarta fogadni.
Péter a következőképpen emlékszik vissza:

szex - szerelem - első orális szex

"Felnőtt filmeken láttam már ilyet, de azt hittem trükkfilm. Az a gyönyörű asszony ugyan azzal az elszántsággal fogadott be a szájával, mint nem sokkal korábban a szeméremajkaival. Mivel csak pár óra telt el a korábbi magömlésemhez képest nem is gondoltam, hogy maradt még erő bennem. Nem igazán szokott. 

szex - szerelem - első szexélmény

Azonban ez az asszony olyan élményeket és érzéseket hozott ki belőlem, amitől újra hatalmas lettem. Elképedtem, hogy mitől tud ennyire lelkes lenni. Picit öklendezett, olyan mohón csinálta, de kezeivel akkor is magába húzott. Nem bírtam tovább. 

szex - szerelem - belerobbantam

Kiakartam húzni, hogy behatoljak vele neki, de megragadta hátul a combjaimat és még odaadóbban csinálta. Belerobbantam a szájába és nem csupán tűrte, hanem szemlesütve, rebegő pillákkal élvezte forróságom. Pedig tudtam, hogy életében először történt ez vele. 

szex - szerelem - elköteleződés

Amikor egy férfi ekkora odaadást tapasztal egy asszonytól azonnal, ott helyben örökre elköteleződik felé...'

Riporter: Ha egy nő olyan szexuális élményt tud nyújtani, amit korábban a férfi nem tapasztalt, akkor ott helyben elköteleződik?

szex - szerelem - folyamatok

Holnapi Szex, szerelem blogunkban a fenti esemény férfi és női folyamatát végigvesszük! "első pillantástól - az örökre elköteleződésig..."