2013. november 19., kedd

Szex - Szerelem 11.19

Riporter: A szex, szerelem bloggal ma már Pestre készülünk. Milyen eseményre és miért fontos ez a szex szerelem blog számára?

Videós webvizionista kollégánk Weiser István rendezvénye lesz holnap a Lurdy Mozitermében.
Mint minden előadó István is szokott a szex, szerelem témában, a nemek "csatájával" szemléltetni dolgokat.
Egy korábbi 45 perces előadásának videóját nem rég nyilvánossá tette a YouTube-on:

szex - szerelem - Siófokon

- 14:25-nél egy szerelmes fiatalemberről beszél István, idézem:
"Egy éve voltam Siófokon egy ordenáré buliban. Egy üveg rose elfogyasztása után a hangulat a csúcsára hágott. Összetalálkoztam egy aranykakas díjas felsőtesttel rendelkező fiatalemberrel, akinek egy gyönyörű nagy QR-kód volt a vállára tetoválva. Mondtam neki, hogy ez eszméletlenül jó ötlet. Te egy zseni vagy, hogy fölvarrod ezt a QR-kódot! Kérdeztem a srácot, mi van benne. Mondta, hogy a barátnőjének a kedvenc idézete*. Mondom neki, hogy ez mennyire jó, mert gondolom ez egy weboldalra visz. Aztán ha a barátnőd az odaégeti a rántottádat vagy rosszul szerepel, vagy 2 év múlva picit átértékeled a kapcsolatotokat, akkor csak átírod a nevét a weboldalon.
Az Ildit azt például Tündire és akkor hozzá egy új tartalmat tudsz írni, tehát semmi gond. Totál belelkesedtem ezen, hogy mekkora ötlet! 

szex - szerelem - elcseszett tetkó

Akkor látom a gyereken, hogy elkezd fehéredni, mert nem így csinálta. Hanem fogta az eredeti üzenetet, abból generálta a QR-kódot és azt tetováltatta magára. Ugyan az, mintha fölvarrta volna azt, hogy “Ica 1973 - bűn az élet nélküled.”
Akkor ez volt a csírája és elgondolkoztam rajta, hogy milyen óriási lehetőségek vannak ebben a QR-kódban. A könyvemet többek között az ihlette, hogy hogy képes egy ember 20 évesen magára tetováltatni sz@rul egy QR-kódot.”

szex - szerelem - kérdések

Valóban a szerelemnek, a fiatalos szexuális eufóriának hihetetlen ereje van. Azért én még kifaggattam volna a 20 éves srácot arról, hogy mi a legszebb abban a kislányban? Mi tetszik benne neki a legjobban? 
*Azt végül is kisilabizáltuk, hogy mi lehetett a lány kedvenc idézete a szexel, a szerelemmel kapcsolatosan. Szerinted?

szex - szerelem - Van Gogh

Az egyik leghíresebb testi kínok bevállalása a szerelem oltárán, Van Gogh saját maga által levágott füle. A festő a levágott fülét borítékban küldte el szerelmének, aki egyébként egy Rachel nevű prostituált volt. Bizonyára viharos szexuális élményt nyújthatott a hölgy, hogy a világhírűvé vált alkotó így kötelezte el magát a lánynak.